معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه4تهران از پخش 14000تن آسفالت در سطح معابر خبر داد و گفت: در تیر ماه سال جاری 107000متر مربع از محدوده منطقه بهسازی و مناسب سازی شد.

 محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه4تهران درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در تیر ماه سال جاری  اهم فعالیت‌های این معاونت در 6بخش شامل لکه گیری مهندسی، مرمت نوارهای حفاری، روکش مکانیزه، تراش مکانیزه، روکش دستی و هم‌چنین آسفالت‌های اساسی در محلات 20 گانه منطقه اجرا و به پایان رسید.

وی  افزود: در این طرح یک ماهه 7000متر مربع از معابر منطقه با پخش 12000تن آسفالت به صورت دستی و مهندسی بهسازی و مناسب سازی شد.

شیری اظهار داشت:‌با توجه به پایان عملیات حفاری در برخی از معابر منطقه 4 و به منظور رفاه  حال شهروندان و تسریع در عبور و مرور خودروها 1500تن آسفالت درفضایی به مساحت 15000متر مربع در معابر محلی و بزرگراهی پخش شد.

وی در ادامه افزود: از پیشرفت 80درصدی سرویس‌های بهداشتی جنگل لویزان خبر داد و افزود: سرویس‌های بهداشتی 12چشمه، سایت 125هکتاری نیز با 80درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

شیری در پایان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات مرمت و توسعه اضافه سازی کتابخانه ولیعصر(عج) با 95درصد پیشرفت فیزیکی و  اجرای عملیات احداث و تکمیل مناره مسجد سطح منطقه با 30درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر اقدامات حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه 4 در 6 ماهه نخست سال جاری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پخش ، آسفالت ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار