در استان سمنان بالغ بر 209 هزار بیمه شده وجود داشت که از آغاز این طرح نیز بیش از 23 هزار نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر جمع بیمه شدگان در استان بیش از 230 هزار نفر است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان از ثبت نام بیش از 23 هزار نفر در سطح استان سمنان در طرح بیمه همگانی خبر داد.

دکتر علیرضا اعرابی افزود: در استان سمنان بالغ بر 209 هزار بیمه شده وجود داشت که از آغاز این طرح نیز بیش از 23 هزار نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر جمع بیمه شدگان در استان بیش از 230 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه این طرح در شهر های بالای 20 هزار نفر به اجرا درآمده است خاطر نشان کرد: در استان سمنان نیز با اطلاع رسانی های انجام شده به هم استانی ها این شرایط فراهم شده است که افرادی که دارای شرایط لازم نظیر تابعیت ایرانی و... هستند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

اعرابی با اشاره به اینکه این طرح از اوایل اردیبهشت ماه در استان آغاز شده است افزود: ثبت نام در این طرح در استان کماکان ادامه دارد و متقاضیان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام وارد سایت بیمه سلامت شده و یا از طریق دفاتر پیشخوان مبادرت به ثبت نام کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان همچنین از وجود 106 هزار بیمه شده روستایی،عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 100درصد روستاییان و عشایر استان و همچنین شهروندان ساکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار دارند.ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.