با گذشت چهار روز از آغاز المپیاد ورزشی پسران دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رقابت در ۵ رشته تکواندو، شنا، کاراته، بدمینتون، تیراندازی به اتمام رسیده است که شیراز، تبریز و اصفهان بیشتر از استانهای دیگر مقام کسب کرده‌اند.

مهدی مقدم منش معاون تربیت بدنی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  گفت: با گذشت چهار روز از آغاز یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی رقابت در رشته‌های تکواندو، کاراته، تیراندازی و شنا، تنیس روی می‌ز، کشتی، بدمینتون و دو و میدانی به اتمام رسیده است که در دو رشته برگزیده داشتیم.  
 
وی ادامه داد: در رشته شنا اصفهان مقام اول، شیراز مقام دوم و دانشگاه علوم پزشکی ایران مقام سوم، در رشته تکواندو کاشان مقام اول، تبریز مقام دوم و اصفهان مقام سوم، در رشته تیراندازی شیراز مقام اول، تهران مقام دوم و مشهد مقام سوم، در رشته کاراته شیراز مقام اول، شهید بهشتی مقام دوم و تهران و تبریز مشترکا مقام سوم و در رشته بدمینتون اصفهان مقام اول، مشهد مقام دوم و تبریز و تهران مشترکا مقام سوم را کسب کرده‌اند.  
 
مقدم منش خاطرنشان کرد: این المپیاد تا ۳۱ مرداد در تبریز ادامه دارد که طی چهار روز آینده تکلیف مابقی رشته‌های دیگر مشخص می‌شود. 


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار