رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اعزام تیم های پزشکی، تجهیزات و آمبولانس 115 به بخش مورموری از توابع استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، علی دل پیشه با بیان اینکه از زلزله صبح امروز در مورموری از توابع استان ایلام هیچ گونه فوتی گزارش نشده است، گفت: تاکنون 131 نفر در این حادثه مصدوم شدند که 95 نفر به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان منتقل شده اند که از این تعداد 10 نفر در این بیمارستان بستری و بقیه درمان سرپایی شدند.

وی افزود: امدادگران اورژانس 115 همچنین 36 نفر را به مرکز بهداشتی درمانی بخش مورموری منتقل کردند که 4 نفر از آنان از این بیمارستان به بیمارستان دزفول منتقل شده و بقیه در این مرکز بهداشتی درمانی به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: 12 اکیپ مجهز و آماده امدادرسانی، یک اتوبوس آمبولانس با تمام تجهیزات پزشکی و همچنین هلیکوپتر امداد اورژانس 115 در پی وقوع حادثه به منطقه زلزله زده مورموری اعزام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: آمار مصدومان زلزله به دلیل اطلاع رسانی دستگاه های ذیربط و آمادگی قبلی مردم منطقه پایین است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار