با افتتاح این تعداد پروژه 658 شغل مستقیم، غیرمستقیم و موقت ایجاد می شود و 272 خانواره نیز از آن بهره مند می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بهره برداری 76 پروژه این سازمان با اعتباری بالغ بر 159 میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد.
سیدمجید موسوی گفت: با افتتاح این تعداد پروژه 658 شغل مستقیم، غیرمستقیم و موقت ایجاد می شود و 272 خانواره نیز از آن بهره مند می شوند.
وی خاطرنشان کرد: از 76 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت در این استان، 45 پروژه در بخش عمرانی و 31 پروژه در بخشهای مختلف تولیدی افتتاح می شوند.
موسوی اضافه کرد: این پروژه ها شامل 36 پروژه در بخش های آب و خاک، 30 پروژه در بخش دام، طیور و آبزیان، هشت پروژه مربوط به بخش تولیدات داروهای گیاهی و دو پروژه مربوط به صنایع تبدیلی می شود.
وی به تقسیم شهرستانی پروژه های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قابل بهره برداری در هفته دولت امسال اشاره و تصریح کرد: 22 پروژه در شهرستان گرمسار، 20 پروژه در شاهرود، 15 پروژه در دامغان، شش پروژه در مهدیشهر، شش پروژه در سرخه، سه پروژه در سمنان، دو پروژه در میامی و دو پروژه نیز در آرادان افتتاح می شوند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افتتاح واحد تولید کودشیمیایی گرمسار را از مهمترین طرحهای افتتاحی در هفته دولت امسال عنوان کرد.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.