مهاجران گفت: فردا جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار برای آخرین وضعیت کاهش میوه در سطح کشور تشکیل خواهد شد و ماهم و هر جا این کاهش قیمت به نفع مصرف کننده و تولید کننده باشد با این ستاد همکاری خواهیم کرد.

حسن مهاجران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فردا جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار برای آخرین وضعیت کاهش قیمت میوه در سطح کشور تشکیل خواهد شد و ماهم هر جا این کاهش قیمت به نفع مصرف کننده و تولید کننده باشد این ستاد همکاری خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: افزایش سه برابری خیار به دلی این است که طی دو سال این میوه با قیمت ارزان به دست مصرف کننده می‌رسید و در حال حاضر خیار از 1100 به 3500 رسیده است.

مهاجران با اشاره به کاهش تولید خیار در دماوند و کرج تصریح کرد: علت آن همان قیمت پایین برای مصرف کننده که در حال حاضر خیار این شهر با قیمت 2500 در میادین میوه و تره‌بار عرضه میشود که به طور قطع سال بعد ما با کاهش قیمت به دلیل افزایش تولید خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد افزایش قیمت آلبالو و گیلاس مبه خاطر به پایان رسیدن فصل آن است ولی میوه‌ هلو انجیری، شب‌رنگ و غیره تا پایان شهریور برداشت آن ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خیار ، کاهش ، قیمت ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار