شهردارکاشان گفت: حضور تیم فوتبال این شهرستان در لیگ دسته 2 کشور نشانه ارتقاء روحیه، خودباوری و ظرفیتهای سودمند مردم آن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان سید محمد ناظم رضوی، دیشب در مراسم معارفه عوامل تیم فوتبال امیرکبیر کاشان در لیگ دسته 2 کشور در هتل امیر کبیر کاشان ضمن گرامیداشت روز 26مرداد سالروز بازگشت آزادگان به وطنگفت:همزمانی مناسبت این روز مبارک با اجرای مراسم معارفه و آغاز به کار تیم فوتبال امیرکبیر کاشان گواه بر این است که روزهای پر از موفقیتی در انتظار این شهرستان است.

وی، با اشاره به حضور تیم بسکتبال کاشان در لیگ دسته 2، سهمیه تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در لیگ برتر و تشکیل این تیم فوتبال افزود:آغاز به کار باشگاه فرهنگی ورزشی امیرکبیر کاشان و فعالیت تیم فوتبال این باشگاه نشانه ارتقاء روحیه، خودباوری و ظرفیتهای سودمند مردم این شهرستان است.

به گفته وی،خودباوری و توانمندی در عرصه های اجتماعی مثل ورزش و برنامه های راسری برای این شهرستان بسیار ارزشمند و دارای اهمیت است.

شهردار کاشان حمایت این شهرداری با تمام توان از تقی احمد نژاد اسپانسر تیم را تاکیدکرد و افزود: وی هیچ نگرانی نداشته باشد چرا که شهرداری در تمام مراحل نگرانیهایش را برطرف می کند.

ناظم رضوی تصریح کرد: تیمی با چینش متخصصانه و دانش فنی احد شیخ لاری بازیکن اسبق تیم ملی، تراکتوری سازی و ماشین سازی تبریز در لیگ دسته 2به طور یقین موفقیت های حضور در دسته یک و لیگ برتر را محقق خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کاشان در بحث فوتبال اقداماتی را در دستور کار قرار داده است گفت: این شهرداری با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان نخستین زمین چمن رو باز برای بانوان را احداث می کند.

به گفته وی، شهرداری کاشان چهار زمین چمن مصنوعی را نیز با ابعاد استاندارد در دست اقدام دارد که یکی از این زمین ها همزمان با هفته دولت و سه زمین دیگر تا پایان مهرماه بهره برداری می شود.

گفتنی است مراسم معارفه عوامل تیم فوتبال امیرکبیر کاشان در لیگ دسته 2 کشور و باشگاه فرهنگی ورزشی امیرکبیر در هتل امیر کبیر کاشان با حضور فرماندار و دیگر مسئو لان و معرفی تقی احمدنژاد به عنوان اسپانسر تیم و " احد شیخ لاری " بازیکن اسبق تیم ملی ایران به عنوان مربی و مدیر فنی این تیم ، سخنرانی شهردار، حسین حیدریایان عضو شورای شهر، تقی احمدنژاد و احد شیخ لاری برگزار شد.

مدعوین پس از اجرای مراسم معارفه به همراه فرماندار با حضور در استادیوم 15 هزار نفری از مراحل تمرینات تیم بازدید کردند و گپ و گفت تقی احمدنژاد عنوان اسپانسر تیم و " احد شیخ لاری " مربی و مدیر فنی تیم با بازیکنان نیز برگزار شد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، چمن ، روباز ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.