معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید براینکه همچنان امیدواریم دولت مطالباتمان را پرداخت کند، گفت: خدمات دهی بهتر به شهروندان در گرو پرداخت مطالبات شهرداری توسط دولت است

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران،داود هاشمی  با بیان این مطلب افزود: پرداخت هر چه سریع تر مطالبات شهرداری تهران توسط دولت باعث سرعت بخشیدن به پروژه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در پایتخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهر و شهروندان با مشکلات و معضلاتی مانند آلودگی هوا و ترافیک مواجه هستند، تصریح کرد: با پرداخت مطالبات شهرداری توسط دولت، ما می توانیم پروژه ها و طرح های شهری را زودتر از موعد مقرر به شهروندان تحویل دهیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: شهرداری پایتخت اعتبارات بسیاری را در بحث حمل و نقل به خصوص برای ساخت و سازها و فعالیت های عمرانی مترو تخصیص داده است اما اعتبار 195 میلیاردی که دولت به این امر اختصاص داده ، بسیار محدود است.

وی افزود:از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای دولت انتظار داریم شهرداری تهران را در انجام فعالیت های زیربنایی در پایتخت کمک کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص طلب پیمانکاران از شهرداری گفت: مطالبات از سازمان ها و بخصوص شهرداری ها همیشه وجود داشته و دارد، اما در شهرداری این امکان وجود دارد که مطالبات پیمانکاران از طریق منابع غیرنقدی پرداخت شود.

مهندس هاشمی تاکید کرد: به خاطر پاسخگوی مناسبی که در شهرداری ها وجود دارد بسیاری از پیمانکاران کماکان علاقمند هستند با شهرداری ها کار کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: بدهی ، دولت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار