مسئولین کرمانشاه و اعضای ستاد بحران استان، لرزشهای احساس شده در کرمانشاه را بدون خسارت اعلام و از آماده باش برای اعزام نیرو و اقلام ضروری به مناطق زلزله زده ایلام خبر دادند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، پس از وقوع زلزله 6.1 ریشتری در مورموری ایلام و احساس آن در کرمانشاه، اکثر مسئولین شهرستانی و اعضای ستاد بحران علاوه بر اعلام آماده باش و آمادگی برای اعزام نیرو و امکانات به ایلام، تأکید کردند که زلزله در کرمانشاه خسارتی نداشته است.
 
رابطه مدیر کل بحران استان کرمانشاه  اظهار داشت: جلسه ستاد بحران در کرمانشاه تشکیل شده و همه راه های ارتباط و کمک رسانی به مناطق زلزله زده بررسی شده است.
 
حسین باباجانی همچنین از عدم خسارت به مناطق مسکونی شهری و روستایی در کرمانشاه خبر داد و گفت: همه مراکز درمانیت کرمانشاه برای پذیرش مصدومین احتمالی زلزله ایلام آماده هستند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز ادامه داد: گزارش های بالگرد اعزامی کرمانشاه به ایلام حاکی از عدم خسارت جانی  تا بدین لحظه است.
 
عادل شفیعی گفت: استان ایلام نیز از کرمانشاه تا به این لحظه در خواست اعزام نیرو نداشته است اما ما در آمادگی کامل برای این موضوع هستیم که در صورت نیاز اکیپ های امدادی را به منطقه گسیل دهیم.
 
فرماندار این شهرستان گفت: کانون زلزله از گیلان غرب فاصله داشت و به همین دلیل خسارتی به روستاها و مناطقی که در آن زلزله احساس شد وارد نیامد.
 
فرامرز اکبری اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم گیلانغرب از خانه های خود بیرون آمدند اما به مردم توصیه می کنم که خونسردی خود را حفظ کنند چون کانون زلزله در استان کرمانشاه نیست.
 
وی همچنی از آمادگی ستاد بحران شهرستان برای ارائه خدمات در هنگام نیاز خبر داد و گفت: زلزله ساعت 9 و 55 دقیقه نیز در این شهرستان محسوس بود.
 
همچنین فرماندار شهرستان قصر شیرین از عدم بروز خسارت به مناطق روستایی این شهرستان خبر داد .
 
افشین رضایی گفت: زلزله گرچه در شهرستان قصرشیرین چندان محسوس نبوده اما نیروهای امدادی آماده هستند و ستاد بحران اوضاع را تحت کنترل دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار