معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی گفت: با موافقت بنیاد امور بیماریهای خاص کشور، هشت میلیارد و یکصد میلیون ریال برای تامین و تجهیز خدمات دیالیز در این استان سرمایه گذاری می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حسن بیگی افزود: سفر رییس بنیاد امور بیماریهای خاص کشور در بهار امسال به اراک سه مصوبه داشت که موافقت وصولی مشارکت این بنیاد در تحقق آن اخذ شده است.
وی گفت : تخصیص دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار از سوی بنیاد امور بیماریهای خاص کشور برای خرید سه دستگاه دیالیز و ایجاد و تجهیز جانبی چهار تخت دیالیز در بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه یکی از مصوبات این سفر است که در نیمه مرداد امسال علاوه بر تخصیص اعتبار مذکور ،دستگاههای دیالیز تعهد شده نیز تحویل شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی افزود : مصوبه دیگر این سفر تخصیص دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای جایگزینی دستگاه های دیالیز فرسوده استان مرکزی است که مقرر شده به زودی به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شود.
حسن بیگی گفت : مصوبه دیگر این سفر نیز تخصیص سه میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار به منظور ایجاد بخش دیالیز در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک و تحویل چهار دستگاه دیالیز و تجهیزات جانبی آن است که موافقت آن نیز وصول شده و به زودی این مصوبه نیز محقق می شود./ش/ن

برچسب ها: تجهیزات ، دیالیز ، تامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.