شهردار منطقه 22 در جمع نمازگزاران حاضر در مسجد حضرت ولیعصر (عج) گفت: جنس مطالبات شهروندان از شهرداری در سالهای اخیر عوض شده و از درخواست آسفالت و درختکاری به مطالبات اجتماعی و فرهنگی رسیده است. این موضوع نشان دهنده تبدیل شهرداری به نهادی اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، قاسم مولایی که با همراهی معاونان حوزه های مختلف و با هدف بررسی مشکلات موجود در محله گلستان شرقی، از برخی اماکن و فضاهای درحال شکل گیری در این محله بازدید و جلسه ای را نیز با شورایاران این محله برگزار کرده بود، در قسمت پایانی برنامه بازدیدش، در مسجد ولیعصر (عج) شهرک لاله حضور یافت تا پاسخگوی مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی شهروندان و نمازگزاران حاضر در این مسجد باشد.

وی در این برنامه با استقرار در جایگاه سخنران، از تاکید شهردار تهران مبنی بر حضور مسئولان شهرداری در مساجد و ارتباط مستقیم با شهروندان خبر داد و گفت: تاکید شهردار تهران بر حضور مسئولان در مساجد و شنیدن مشکلات مردم است زیرا شنیدن مسائل موجود از زبان شهروندان، درک آنها را ممکن تر می کند تا در برنامه ریزی برای حل مشکلات مطرح شده، سریعتر عمل کنند. متاسفانه بسیاری از مدیران نهادها قائل به حضور در مساجد نیستند اما شهرداری خود را موظف به حضور در جمع مردم می داند تا بتواند کمبودهای احتمالی را طی ارتباط مستقیم با مردم و بصورت چهره به چهره رفع کند.

 مولایی در بخش دیگری از صحبتهای خود با یادآوری شعار امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی با مدیریت جهادی و نائل شدن شهردار تهران به دریافت مدال افتخار مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد:این اتفاق مسئولیت شهردار را در
ارائه خدمات مناسب به شهروندان بیشتر کرده است.

شهردار منطقه 22 در ادامه با تاکید بر سبک زندگی، هویت دینی و تغییر نگرش بعنوان رویکردهای مدیریت شهری در سال جدید اعلام کرد: باید در پی تغییر فرهنگ باشیم و مردم می توانند در این زمینه ناظر و همراه ما باشند. اکنون روزانه 100 تن زباله در منطقه 22 طی 2 تا 3 نوبت به خارج از محدوده منتقل می شود، اگر تغییر فرهنگ اتفاق بیفتد، این مقدار به یک بار حمل زباله کاهش خواهد یافت و در هزینه های گزاف این نقل و انتقال صرفه جویی قابل توجهی صورت خواهد گرفت.

 گفتنی است،دیدار با خانواده معظم شهید کاظم نجار سالکی در محله گلستان شرقی و اهدای لوح تقدیر شهرداری منطقه 22 به این خانواده بزرگوار نیز بخش دیگری از برنامه حضور شهردار منطقه و دیگر مسئولان و همکارانش در محله 3  بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار