تفاهمنامه همکاري بانک تجارت و شرکت پست امضا شد و روساي دو سازمان براي ارائه خدمات جديد به مشتريان بانک با ابزارهاي جديد توافق کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهيم مقدم در مراسم امضاي اين تفاهنامه ضمن تبريک سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي و با اشاره به تاثير ظهور ابزارهاي جديد فناوري بر روش هاي ارتباطي در جامعه گفت : اعتماد شهروندان ايراني به پست در طول دهه هاي گذشته همواره افزون تر شده است و همين که مردم مهمترين اسناد و مدارک شخصي و کاري خود را از طريق پست ارسال و دريافت مي کنند نشان مي دهد کارکنان اين شرکت از امين ترين و کوشاترين خدمتگزاران مردم هستند. 

مديرعامل بانک تجارت با اشاره به اينکه استفاده از ابزارهاي ارتباطي الکترونيک ، روابط ميان پست و ديگر سازمان ها همچون شبکه بانکي را نيز دچار تغييرات مهمي کرده است ، گفت : تلاش مي کنيم با اجراي اين تفاهمنامه از ظرفيتهاي نوين ايجاد شده در شرکت پست براي انتقال مطمئن تر و سريع تر اسناد و مدارک مهم بانک به مشتريان استفاده کنيم.

مدير عامل بانک تجارت گفت : با اجراي تفاهمنامه همکاري با شرکت پست جمهوري اسلامي ايران ، افزايش اطمينان بانک به دسترسي مشتريان به خدمات وتسريع درعرضه خدمات از مزيت هاي اين همکاري دو جانبه است.

 مقدم گفت: پيش از اين براي اين کارها مجبور بوديم براي نامه رساني ميان شعب ، موتور سوار استخدام کنيم که گاهي خدمات انها بموقع و مؤثر نبود اما در شرايط جديد از خدمات شرکت پست به راحتي و با اطمينان مي توانيم بهره مند شويم. 

وي افزود : حتي مي توانيم از اطلاعات شرکت پست اطلاعات درباره شهروندان در ارائه خدمات الکترونيکي استفاده کنيم که به رشد کيفيت خدمات بانکي و پستي کمک خواهد کرد.
 

حسين مهري مديرعامل شرکت پست نيز با اشاره به مفاد اين تفاهمنامه گفت : اميدواريم تا همچون هميشه بتوانيم رابطي امين ميان بانک ، مشتريان و ساير دستگاه هاي خدمت رسان به مردم باشيم . 

وي با اشاره به تغيير ماموريتهاي شرکت پست براساس شرايط جديد و ابزارهاي ارتباطي الکترونيک گفت : بر اساس تحولات و نيازهاي روز مي کوشيم با رويکردهاي جديد و ابزارهاي نو ، خدمات بهتري را به هموطنان ارائه کنيم و نقش خود را در کاهش ترافيک و آلودگي هوا در کلانشهرها و افزايش ايمني و سلامت مرسولات شهروندان و امنيت آنان ايفاء کنيم. 

مديرعامل شرکت پست با اشاره به اينکه تحقق دولت الکترونيک ، بدون توسعه و نوسازي خدمات پستي در کشور امکانپذير نيست ، يادآور شد : شرکت تاکنون بيش از 37 ميليون مکان پستي در کشور شناسايي شه است و تلاش مي کنيم با تکميل اطلاعات و طبقه بندي مشاغل براساس جزييات ، بانکهاي اطلاعاتي مورد نياز نهادها و بنگاههاي اداري و تجاري کشور را در اختيار آنان قرار دهيم.

وي افزود : به ويژه اميدواريم اين اطلاعات ، بانکها را در ارائه خدمات مورد نياز به مشتريان براساس نيازهاي جديدشان ياري کند.

مديرعامل شرکت پست تاکيد کرد : با وجود توسعه شبکه هاي ارتباطي مجازي - همچنان مبادله اسناد و کالاها بايد از طريق پست صورت گيرد.

مهري افزود: پست نوين در چارچوب راهبردهاي اتحاديه پستي جهاني رويکردها و ماموريت هاي جديدي را دنبال مي کند و به منظور تنوع بخشي به محصولات و خدمات و پاسخ به نياز مشتريان سه وجه فيزيکي - الکترونيکي و مالي را در اولويت فعاليت هاي خود قرار داده است.   

مديرعامل شرکت پست با بيان اينکه کارکنان پست نماد اعتماد هستند- افزود: به همين  دليل امروزه بسياري از امور در دنيا از طريق پست صورت و همين مهم به  سالم سازي محيط اداري  
، کاهش هزينه ها و افزايش بهره وري منجر مي شود.

وي از پست به عنوان يک رسانه موثر در تبليغات و اطلاع رساني ياد کرد و گفت : حجم قابل توجهي از سرانه مرسولات پستي در کشور هاي توسعه يافته به تبليغات از طريق پست اختصاص يافته است.  

مديرعامل شرکت پست وجود بانک هاي اطلاعات کد پستي را از جمله قابليت ها و ظرفيت هاي بي نظير پست خواند و خاطرنشان کرد: اميدواريم ديگر بانک ها نيز بتوانند با انعقاد تفاهمنامه از توانمندي هاي شبکه پستي کشور بهره مند شوند.

بر اساس اين تفاهمنامه ارائه خدمات انطباق نشاني مشتريان بانک بر اساس نظام نامه استاندارد کد پستي ده رقمي و يا شماره تلفن - ارائه خدمات وب سرويس استعلام نشاني استاندارد کد پستي و احراز هويت مکاني مشتريان بانک - توزيع دسته چک هاي شخصي سازي شده يا دعوت نامه هاي دريافت دسته چک - کارت هاي اعتباري - هديه و ساير اوراق بهادار بانک در نشاني مشتريان و تائيديه نشاني ذينفعان - ابلاغ اخطاريه ها و غيره در نشاني مشتريان - ارائه سرويس هاي تبليغاتي پست نظير چاپ تمبر تبليغاتي و شخصي -کارت پستال - پست مستقيم و خدمات ارزش افزوده پيامکي و استفاده ازفضاها و ظرفيت هاي تبليغاتي پست و بانک در سراسر کشور از جانب پست صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار