کنسرت "بهنام صفوی" علاوه بر 7 شهریور، 30 شهریور نیز روی صحنه می‌رود.

"بهنام صفوی" خواننده‌ی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص کنسرت شهریورماه خود گفت: کنسرت شهریورماه علاوه بر 7 شهریور،  30 شهریور نیز در دو سانس 18 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا زنده خواهم داشت.

وی افزود: این کنسرت اولین اجرا پس از انتشار آلبوم "فوق‌العاده" است و در آن تنظیم‌ها عوض شده و به سمت موسیقی الکتریک نزدیک شده است.

وی تصریح کرد: این کنسرت‌ها نسبت به اجراهایی که در سه سال اخیر داشته‌ام از لحاظ ساختار و برنامه‌های ویژه‌ای که برای غافلگیر کردن مخاطبان در نظر گرفته‌ام متفاوت است.

وی اظهار داشت: نوازندگان روی صحنه این کنسرت مهدی فردی پیانو، گیتار، کیبورد و رهبر ارکستر، حسین شریفی(ترومبون)، انوشیروان بهرامی (ساکسیفون تنور،بک وکال) رضا آذرنجات (ترومپت، کلاو)، ایمان ذاکری در افرا و کاخن، علی پور نگهبان (گیتارباس)، نریمان معصوم آبادی(گیتار اکوستیک و الکتریک) مجید قدیانی(کیبورد و شکیر) دانیال طهماسبی (گیتار) تورج توسل (گیتار اسپنیش) ایمان جعفری پویان (ساکسفون تنور) غلامرضا معروف (پرکاشن) هستند مهدی فردی طو من نیز به عنوان تنظیم کننده هستیم.
     

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار