آشوری دبیر فدراسیون کاراته گفت: کاراته ایران در آسیا حرف اول را می زند و بی تردید ایران قدرت بلامنازع کاراته آسیاست اما اگر تقسیم بندی مدالی صورت نگیرد و حق به حق دار برسد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای یک حضوری شایسته در بازیهای اینچئون کره تمام تدابیر لازم را به عمل آوردیم و اردوهای خوبی گذاشتیم و در تدارکاتی‌های ارزنده ای شرکت می کنیم امیدواریم بچه ها بتوانند از داشته‌های خودشان به خوبی استفاده کنند، کاراته‌کاهای ما پتانسیل بالایی دارند و اگر با اعتماد به نفس و با اعتماد به آنچه که در توانشان هست به میدان بروند، همچون رده‌های سنی جوانان و نوجوان و امید خواهد درخشید.

وی افزود: ما در آسیا حرف اول را می زنیم و  به جرات می‌گویم کاراته ایران قدرت بلامنازع آسیاست اما باید توجه داشته باشیم شرایط ما در اینچئون شرایطی متفاوت است، ما با اعمال نفوذ  تقسیم بندی مدالها روبرو هستیم و این کار ما را دشوار می کند که اگر این اعمال نفوذها نباشد ما قطب اصلی هستیم و شکی در این امر نیست.

آشوری گفت: 8و9 شهریور ماه لیگ جهانی کاراته وان در ژاپن برگزار می شود و این تورنومنت برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که رقیب اصلی خود یعنی ژاپن را در این مسابقات ملاقات می کنیم و این خود یک ارزیابی ارزنده به شمار می رود.

البته سایر کشورهای رقیب هم در مسابقات لیگ جهانی حضور دارند اما مطلب اصلی ما در این رقابتها تنها ژاپن است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در آبان ماه سال جاری مسابقات جهانی آلمان را پیش رو داریم که برای این مسابقات نیز تمهیدات لازم فراهم شد که پس از مسابقات اینچئون به آن می پردازیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار