مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: با کمک اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همه بخشداران آذربایجان غربی آموزش‌های مربوط به مدیریت بحران را فرا می‌گیرند.

جمشید اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: آموزش بخشداران استان در دستور کار استانداری قرار گرفته است

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسئولیت بخشداران در سطح استان و پراکندگی مسئولیت بخشداران یکی از آموزش‌هایی که بخشداران باید طی کنند آشنایی با مدیریت بحران است.

اسعدی افزود: لذا تکلیفی که از طرف استانداری بر عهده اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قرار داده شده این است که یک دوره آموزشی شامل چهار عنوان درسی برای تمام بخشداران به شکل متمرکز در شهرستان ارومیه برگزار شود.

اسعدی گفت: در این دوره از اساتید به‌نام دعوت شده تا با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های علمی و عملی، بخشداران استان را با یکی از وظایف اصلی خود آشنا سازند.

محمدی

واکنش سازمان تامین اجتماعی به افزایش سن بازنشستگی

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان هیچ برنامه ای برای افزایش سن بازنشستگی ندارد گفت: افزایش سن بازنشستگی در لایحه خدمات کشوری مطرح شده است.

محمد حسین زدا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه در مورد افزایش سن بازنشستگی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: در دوره قبل مدیریت سازمان تامین اجتماعی در مورد افزایش سن بازنشستگی موضوعاتی مطرح شد اما مسکوت ماند و به مرحله بررسی و اجرا نرسید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش سن بازنشستگی در سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد و تنها این موضوع در لایحه خدمات کشوری مطرح شده است که آن نیز برای کارکنان دولت است.

ش
برچسب ها: آموزش ، مدیر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.