مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 260 روستای آذربایجان غربی با کمبود آب مواجه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه،کاظم محمدی‌اقدم ضمن توصیه به روستائیان برای مصرف بهینه آب، نسبت به کمبود و قطعی آب به آنها هشدار داد.

وی با اعلام اینکه منابع آبی استان با توجه به کاهش بارندگی‌ها و خشکسالی با مشکل روبرو است، افزود: در حال حاضر با توجه به گرمای هوا و خشکسالی که در استان حاکم است 260 روستای استان با کمبود آب مواجه‌اند.

محمدی‌اقدم تصریح کرد: با توجه به وضعیت بعضی‌ها روستاها آب جیره‌بندی شده و در بعضی دیگر با تانکر آبرسانی می‌شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با بیان اینکه تامین آب روستاها در استان به سختی امکان‌پذیر است، ادامه داد: آبرسانی به روستاها هزینه‌های بسیار زیادی برای دولت دارد باید مصرف‌کنندگان در مصرف آب دقت زیادی داشته باشند.

سعيدي

علاقه ای به مصاحبه با رسانه ها ندارم

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در رابطه با اقدامات انجام شده مربوط به احیای دریاچه ارومیه و حفر چاه های غیر مجاز پاسخگو نشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه، کیومرث دانشجو با بیان اینکه آماده مصاحبه در هیچ زمینه نیستیم، افزود: اعلام می کنم که آمادگی و علاقه ای در رابطه با مصاحبه خبری در این رابطه ندارم و در این رابطه نیز لازم نمی بینم که پاسخگو باشم.

لازم به ذکر است، طی چندین هفته گذشته بارها، وقت قبلی مصاحبه گرفته شده و حتی سوالات به دفتر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ارسال شده ولی به هر نحوی از پاسخگویی به سوالات امتناع ورزیده شده است.

روابط عمومی این اداره کل نیز مدعی شده که تمامی درخواست ها برای مصاحبه خبری به دفتر مدیر کل ارسال شده است.

آمار چاه های غیر مجاز، حق آبه مناطقی از استان و موضوع احیای دریاچه ارومیه، مسائل مهمی است که مربوط به حوزه شرکت آب منطقه ای می باشد و ضرورت دارد رسانه ها پرداخت ویژه ای به این امر داشته و مسوولان نیز همکاری لازم را داشته باشندش.

برچسب ها: آب ، فاضلاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.