پاتوق خرده فروشان شیشه در پایتحت منهدم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در اجرای طرحهای مبارزه با فروشندگان مواد صنعتی و روان گردان به ویزه شیشه عوامل تجسس مطلع شدند یکی از فروشندگان مواد مخدر به هویت "شاهین" در محدوده خیابان هاشمی و 21 متری جی اقدام به پخش و توزیع شیشه در اوزان مختلف نموده و خرده فروشان محله را تغذیه می نماید.

در بررسی انجام شده مشخص گردید نامبرده در آدرس خیابان هاشمی سکونت داشته و آنجا را تبدیل به پاتوق خرده فروشان شیشه نموده است و ساعت 6 صبح 21 مردادماه اکیپی از عوامل تجسس و اطلاعات به موقعیت اعزام و با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی با کمین کردن در آدرس فوق فردی معتاد در حال پرسه زنی روبروی پلاک مورد نظر را مشاهده کردند که بلافاصله وی دستگیر شد.

متهم اظهار داشت: جهت خرید مواد به جلوی درب منزل "شاهرخ" آمده است تا شیشه بخرد که درب منزل وی زده شد و فردی معتاد درب را باز نمود و تعدادی معتاد در طبقه اول حضور داشتند که از یکی از آن افراد در مورد "شاهین" سوال شد که مشخص شد در طبقه دوم پاتوق نموده است و در حال حاضر مواد در اختیار دارد و  وی نیز دستگیر شد.

در بازرسی از لباسهای وی یک کیسه پلاستیکی شیشه حاوی مقدار 795 گرم شیشه کشف و ضبط گردید .

سرهنگ محمدامین ارباب پور  رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم  به همراه مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شد و پس از تحقیقات مقدماتی جهت بررسی بیشتر در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار