داریانی در مراسم معارفه قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی:

به هیچ عنوان تعدیل نیرو در شهرداری تهران نداریم / از نیروها بنابر ظرفیتشان استفاده می کنیم

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در مراسم معارفه قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی گفت:انتصابات در شهرداری تهران بر اساس نظام شایسته سالاری صورت می گیرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی عفتی داریانی امروز در مراسم معارفه قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه وظیفه اصلی ما حفظ و صیانت از نیروی انسانی در شهرداری پایتخت است، افزود: عدالت در انتصابات باید رعایت شود و با نیروی انسانی نباید به صورت سلیقه ای برخورد شود.

داریانی گفت: طبق تاکید دکتر قالیباف اولویت در انتصابات مدیران، باید از مجموعه شهرداری تهران باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای شاغل در شهرداری پایتخت علاقه دارند که دیده شوند، تاکید کرد: یکی از این راه ها شناسایی توانایی ها و رسیدن نیروهای کارآمد به جایگاه مدیریتی طبق نظام شایسته سالاری است.

داریانی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین و اصلی ترین سرمایه های مدیریت شهری نیروی انسانی است و با این سرمایه باید با ظرافت، دقت و متانت برخورد شود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز نیروی انسانی در شهرداری باید حفظ، تکریم، رشد و ارتقا پیدا کند، خاطرنشان کرد: همه بخش ها و تمامی حوزه ها باید در این زمینه قدم های تاثیرگذاری بردارند. همچنین حفظ و پاسداشت نیروی انسانی باید هم در جهت مادی و هم در جهت معنوی باشد.

داریانی گفت: خیلی از مواردی که کارکنان از ما طلب می کنند، مباحث مادی نیست بلکه بیشتر موارد ارزشی است. یعنی نیرو می خواهد احساس کند که برای سازمان مفید و سودمند است.

وی در همین رابطه تاکید کرد: لازم است مدیران اداری و معاونان منابع انسانی اولین افرادی باشند که از نیروی انسانی شناخت کافی داشته باشند و حتی وضعیت اجتماعی و خانوادگی آنان را نیز بشناسند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه باید رابطه اخلاقی میان پرسنل برقرار باشد، تصریح کرد: ما مسئول استقرار نظام شایسته سالاری در شهرداری تهران هستیم.
نقش ما به عنوان متولی منابع انسانی در شهرداری پایتخت این است که نگذاریم نیروهایمان خدای ناکرده به فساد آلوده شوند.

داریانی  افزود: باید در موضوع سلامت اداری جدی و بسیار حساس باشیم و پیشگیری از وقوع حادثه را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

وی با تاکید براینکه به هیچ عنوان تعدیل نیرو در شهرداری تهران نخواهیم داشت، عنوان کرد: ساماندهی نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های آن در سازمان ها و واحدهای مختلف از وظایف ما است.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما باید برای ارتقاء پرسنل برنامه داشته باشیم و بدانیم توانایی آنها در کجا به نحو احسنت مورد استفاده قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید، در پایان این مراسم آقای شریفی به عنوان قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران معرفی شد.
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: عدالت ، نیرو ، تعدیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.