مراسم تجليل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس شركت بهره برداري مترو تهران صبح امروز با حضور مدير عامل و جمعي از مديران برپا شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،   در این مراسم که همزمان با سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي وبا حضور محسن نايبي مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران وجمعي از معاونين و مديران  شركت برگزار شد، 7نفر از آزادگان كارمند در اين شركت  تجليل شدند. 

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران در اين مراسم با اشاره به اينكه  آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حماسه آفرینی کردند و امروز هم  در صف اول پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب در حال خلق حماسه هستندگفت:  بايد دلنوشته ها و خاطرات اين افراد در اختيار نسل هاي آينده نيز قرار  گيرد تا سند افتخاري براي نسل هاي ديگر شود.
 
محسن نايبي افزود: آزادگان با ایثار و فداکاری خود به مردم ما درس شجاعت و ایستادگی دادند و خاطرات ماندگاري را در دنيا به يادگار گذاشتند ما نيز  باید با انتشارخاطرات اين افراد نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت،  دفاع و از خودگذشتگی آشنا كنيم تا ادامه دهنده راه مجاهدان ولایت باشند. 

گفتني است در اين مراسم از آزادگان كارمند در مترو به نام هاي  يوسف يدنگي ،محمد منصوري ،اكبر خسروي آقاباقر، محمدرضا حاجي ميرزا، حسن مستوفي، افراسياب شرقي، عادل ابراهيمي و سعيد يوسفي تجليل شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آزاده ، مترو ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار