احمدی گفت: یک هزار واحد از6 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی آماده بهره‌برداری است که در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

محمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهر جدید مجلسی در جهت اسکان سر ریز جمعیت شهر اصفهان و اسکان کارکنان مجتمع فولاد مبارکه و جلوگیری از تخریب حاشیه رودخانه زاینده رود تاسیس شده است گفت: مکان‌یابی این شهر در سال 65 بوده و از سال 70 این شهر تاسیس و قابل سکونت شد.

وی در ادامه افزود: تا سال 89، دوهزار واحد مسکونی ساخته و طبق سرشماری‌های سال 90، پنج هزار نفر در این شهر ساکن شدند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر مجلسی با اشاره به اینکه ساخت 6 هزار واحد مسکن مهر در این شهر از سال 89 آغاز شد گفت: تاکنون 4 هزار واحد مسکن مهر در این شهر به بهره‌برداری رسیده و جمعیت آن به مرز 10 هزار نفر رسیده است.

احمدی با اشاره به اینکه  در دی ماه سال 91، 1750 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار گردید افزود: هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی آماده بهره‌برداری است که در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
احمدی در ادامه تصریح کرد: تا سال 89 امکانات روبنایی متناسب با  واحدهای مسکونی و جمعیت شهرها ساخته می‌شد اما با اجرای طرح مسکن مهر این تناسب به هم ریخت و در حال حاضر واحدهای مسکونی با کمبود امکانات روبنایی همانند سایر شهرهای جدید روبرو هستند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر مجلسی با اشاره به اینکه با برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در امسال و سیاست‌های خوبی که شرکت عمران شهرهای جدید به کار گرفت تعداد امکانات رفاهی در این شهر در حال افزایش است.

احمدی در ادامه توضیح داد: 18 واحد آموزشی، 2 باب مسجد، 5 واحد مجتمع تجاری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: سیاست شهر جدید مجلسی آن است که به جای پرداخت وجه نقد زمین و سایر امکانات در شهرهای جدی به سرمایه‌گذاران واگذار شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، شهر مجلسی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار