رئیس شورای شهر شهریار گفت: معضل دلالی در شهرداری شهریار در طول یکسال گذشته بهبود پیدا نموده و اگر نگوییم به صفر رسیده، اما به نحو مطلوبی کاهش چشمگیر داشته است.

حسین حق‌وردی، رئیس شورای شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به عزم مجموعه شورای شهر شهریار در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهری و تقویت فرصت‌ها و کاهش تهدیدها اظهار داشت: بنای شورای شهر چهارم شهریار بر این است که هیچ معضل حل نشده‌ای برای شورای پنجم باقی نگذارد و در حد توان و اختیارات مشکلات را به حداقل ممکن کاهش دهد.

وی در ادامه افزود: عملکرد یکساله شورای شهر چهارم بسیار خوب بوده و برخی از معضلات شهری این منطقه که نارسایی‌های 20 ساله بوده در مجموعه شورای شهر چهارم و با پیگیری‌ها ونظارت‌های اعمال شده، بهبود یافته که رفع بسیاری از نارسایی‌های شهرک المهدی، صدف و فاز دوم وائین از نمونه‌های آن است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان ظهور و بروز برخی از دلالی‌ها در طول سنوات گذشته در شهرداری شهریار عنوان کرد: با تلاش و همیاری اعضای شورا و مسئولین زیربط، در طول یکسال اخیر بخش قابل توجهی از معضل مذکور رفع شده و اگر نگوییم به صفر رسیده، اما به نحو مطلوبی بهبود یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عرصه نظارتی شورای شهر از وظایف اصلی مجموعه مذکور به شمار می‌رود و نهایت تلاش خویش را در جهت لحاظ نمودن نظارتی مستمر، کارآمد و منصفانه به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: معضل ، دلال ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار