تابش: فغانی هیچ وقت وجهه خود را خراب نمی‌کند/ قرارداد نهایی را هنوز با هافبک کامرون نبستم

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: فغانی یکی از بهترین داوران ما در ایران است و فکر نمی‌کنم بخواهد با اینگونه مسائل وجهه خود را خراب کند.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شکایت استقلالی‌ها از فغانی افزود: اینکه فغانی در بازی سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر اشتباه کرده یا خیر را باید کارشناسان داوری نظر بدهند ولی فغانی یکی از بهترین داوران ایرانی است و بعید می‌دانم با این مسائل بخواهد وجهه خود را خراب کند.
 
*تمام داوران ما شریف و بی‌نظیر هستند
 
وی ادامه داد: ممکن است داوران در بازی اشتباهاتی مرتکب شوند اما همه داوران ما شریف و بی‌نظیرند و برای آن‌ها احترام قائل هستم.
 
قائم مقام باشگاه سپاهان بیان کرد: مقابل استقلال با توجه به شرایط بازی ما باید بیشتر از 3 گل می‌زدیم و می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم اما به گفته کرانچار این تیم هنوز جای کار دارد و تازه هفته‌های ابتدایی است و رفته رفته شرایط تیم بهتر می‌شود.
 
*تا از بازیکن‌ کامرون مطمئن نشویم با او قراردادی امضا نمی‌کنیم
 
وی درخصوص هافبک کامرونی که تازه به تمرینات سپاهان پیوسته است گفت: پاتریک تازه از چهارشنبه به تمرینات سپاهان آمده است و به دلیل اینکه ماه شنبه بازی داشتیم،‌ تمریناتمان بیشتر حالت ریکاوری داشته است و تا کاملا از این بازیکن مطمئن نشویم اقدامی برای امضای قرارداد نمی‌کنیم.
 
با اینکه این بازیکن رزومه خوبی و بازی‌های ملی در کارنامه خود دارد اما ما باید شرایط حال وی را بسنجیم و بعد اقدام کنیم.
 
*سپاهان برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به زمان نیاز دارد
 
تابش خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط تیم‌های امسال که به نسبت سال گذشته آماده‌تراند و بازیکنان خوبی جذب کردند، تیم نفت هم، مثل پارسال تیم خوب و آماده است اما ما هم در سه تا بازی که انجام شد نشان دادیم که آماده هستیم اما با این حال سپاهان هنوز جای کار دارد و رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان نیاز است.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار