از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (26 مرداد ماه 93) از سوی هیأت ‌رئیسه قرائت شد که به شرح زیر است:
 
محمد علی مددی و میرهادی قره‌ سید رومیانی نمایندگان میانه و تبریز به وزیر صنعت لزوم جلوگیری از واگذاری‌های غیرکارشناسی شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی توسط مدیر خصوصی‌سازی را متذکر شدند و همچنین در طی تذکری به وزیر راه و شهرسازی در مورد علت عدم پاسخگویی مدیرعامل راه‌آهن و معاون وزیر و عدم اجرای دستورات مقام عالی وزارت در شرکت راه‌آهن تذکر دادند.
 
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان به وزیر صنعت لزوم صدور دستور حذف هزینه‌های تأمین مالی از قیمت خودرو به منظور حمایت از مصرف و تولید را متذکر شد و به رئیس ‌جمهور در مورد تسریع در تأمین بودجه طرح‌های عمرانی استانی و شهرستانی تذکر داد.
 
محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در تعیین تکلیف و استخدام مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای شد.
 
حبیب‌الله برومند داشقاپو نماینده مردم پارس‌آباد به وزیر کشور لزوم اخراج اتباع افغانی مقیم غیرمجاز را متذکر شد.
 
سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در تذکری به وزیر صنعت خواستار رسیدگی به علل گرانی‌های اخیر و لزوم کنترل بازار شد.
 
جعفر قادری نماینده مردم شیراز به وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد لزوم ارسال لایحه دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده تذکر داد.
 
سکینه عمرانی نماینده مردم سمیرم به وزیر آموزش و پرورش در مورد علت عدم تعیین تکلیف معلمان پیش‌دبستانی با وجود گذشت مدت زیاد از تصویب قانون تذکر داد.
 
عباس مقتدایی و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان اصفهان و نیشابور به وزرای نفت و اقتصاد لزوم اجرای بند 2 قانون بودجه سال 1393 کل کشور در مورد تأمین و استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس را متذکر شدند.
 
مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی در تذکری به وزیر صنعت خواستار توضیح علت برخورد انفعالی و غیرمسئولانه با مسئله افزایش قیمت خودرو شد.
 
نادر قاضی‌پور، رمضانعلی سبحانی‌فر، علیرضا محجوب، رضا رحمانی نمایندگان ارومیه، سبزوار، تهران و تبریز در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تسریع در بیمه کردن خبرنگاران شهرستان‌ها شدند.
 
فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت به وزیر امور خارجه در مورد علت عدم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی از نتایج مذاکرات هسته‌ای مسئولان تیم مذاکره‌کننده به منظور قانع کردن افکار عمومی تذکر داد.
 
قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد به وزرای بهداشت و علوم علت عدم تدبیر وزارتخانه‌های علوم و بهداشت در مورد فرآیند اعزام دانشجویان به خارج از کشور توسط آژانس‌هایی که آسیب‌های فراوان اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی را به همراه دارند، متذکر شد و به وزیر علوم در مورد علت عدم برخورد جدی با پدیده شوم تخلفات سرقت و انجام سفارش در تدوین پایان‌نامه‌ها تذکر داد.
 
ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار بررسی و تجدیدنظر در کاهش سقف سنوات بازنشستگی معلولان که ادامه فعالیت آنها را با مشکل مواجه کرده است، شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار