رایزن‌های فرهنگی ایران در شبکه الکوثر

جمعی از معاونین، مدیران کل سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی و رایزن های فرهنگی کشور از شبکه الکوثر بازدید کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، این هیات که شامل 40 نفر از مسئولین بلند پایه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بودند، از شبکه الکوثر بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت ها و امکانات آن آشنا شدند.

براساس این گزارش دکتر خندق آبادی مدیر شبکه الکوثر که در این دیدار مهمانان را همراهی می‌کرد ،به معرفی بخشهای شبکه، عملکرد و اهداف آن پرداخت.

خندق آبادی در خصوص عملکرد شبکه در حوزه های مختلف برنامه سازی اظهار داشت : شبکه الکوثر به عنوان تنها شبکه عمومی عرب زبان نظام جمهوری اسلامی ایران سعی کرده تا در حوزه های مختلف برای مخاطب، برنامه های تاثیرگذار و فاخر تهیه وتولید کند و بتواند از امکانات موجود به نحو احسن بهره برداری نماید.

مدیر شبکه الکوثر در پاسخ به سوال یکی از رایزن های فرهنگی حاضر در این دیدار در مورد توقعات شبکه الکوثر از رایزنی ها گفت: با توجه به پوشش گسترده شبکه الکوثر و تنوع موضوعی در برنامه سازی های آن، رایزن های فرهنگی جمهوری اسلامی در چند بعد می توانند شبکه الکوثر را یاری نمایند که از جمله مهمترین آنها معرفی شبکه و تبلیغ آن در حوزه مخاطب و معرفی کارشناسان برای برنامه های شبکه می باشد که در این راستا شبکه نیز از هر گونه مساعدت در جهت موفقیت در این ماموریت دریغ نمی کند.

گفتنی است؛ شبکه جهانی الکوثر در حوزه برنامه سازی در کشورهای دیگر کارنامه درخشانی داشته و برنامه های فاخری را تولید کرده است که برخی از آنها موفق به کسب جوایزی در جشنواره های داخلی و خارجی شده اند، که از جمله آنها می توان مستند های پارسیان زنگبار، وقتی ابرها پائین می آیند،مستند سودان، مستند شیعیان ایتالیا، آلمان و فرانسه، مستند تونس، مستند کاروان اسرا در سوریه، مستندهایی در فلسطین و خصوصا غزه  می‌باشد. از دیگر برنامه های شبکه الکوثر در خارج از کشور، تهیه مستندهایی از برگزاری هفته های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مغرب و قطر می باشد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.