حجت‌الاسلام والملسلمین منتظری:

دیوان عدالت اداری برای بازگشت برخی اساتید مرتبط با فتنه به دانشگاه حکمی صادر نکرده است

رئیس دیوان عدالت اداری شایعه بازگشت برخی اساتید مرتبط با فتنه به دانشگاه را، با حکم این دیوان تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدجعفر منتظری" رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه ختم پدر "ناصر سراج" که امروز یکشنبه(26مردادماه) در مسجد ارک تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره حکم ساماندهی قبور شهدا اظهار داشت: در این زمینه اطلاعی ندارم و باید بررسی شود.  
 
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه گفته می‌شود وزیر علوم به دلیل برگشت اساتید اخراج شده به دانشگاه که با حکم دیوان برگشته‌اند، استیضاح می‌شود، در این زمینه توضیح ارائه دهید، گفت: من در این مورد خاص اطلاعی ندارم، اما گاهی یک استاد شکایت می‌کند، دیوان نیز وظیفه رسیدگی به آن را دارد و در این زمینه اگر روند قانونی طی شده باشد، شکایت رد می‌شود.  
 
وی اضافه کرد: اگر روند قانونی طی نشده باشد، باید موضوع رسیدگی شود و در این زمینه دیوان به طی شدن آن حکم می‌کند.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری افزود: اینکه بگویند اساتید با حکم دیوان عدالت اداری برگشته‌اند را تکذیب می‌کنیم که دیوان حکمی داده باشد که طی آن یک استاد وابسته به فتنه را برگرداند، شاید روند قانونی درست طی نشده باشد و دیوان حکم دهد که روند قانونی طی شود.  
 
رئیس دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: ما به اینکه کسی که شکایتی را مطرح کرده وابسته به فتنه باشد یا خیر کاری نداریم.  
 
حجت‌الاسلام منتظری همچنین درباره تجمع کفن پوشان نیز روبروی دیوان صبح امروز انجام شده بود گفت: این تجمع مربوط به پرونده یک شرکت تعاونی است و ز اعلام نام این شرکت خودداری کرد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیوان ، عدالت ، اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار