هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته، پس از چهار روز برگزاری و استقبال چشمگیر مقامات دولتی و مسئولان اتحادیه ها،انجمن ها و کارشناسان و متخصصان ، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، برخی از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مقامات ارشد استان اصفهان ، استاندار و شهردار استان قم ، روسای اتحادیه ها و انجمن های وابسته از جمله کسانی بودند که از این نمایشگاه بازدید کردند .

همچنین این نمایشگاه از سوی صاحبان صنعت ، مدیران شرکت ها و کتارخانه ها و نیز کارشناسان و مهندسان مورد استقبال چشمگیر قرار گرفت .

در چهار روز برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد،متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته اصفهان پنج هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند

هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای آفریقای جنوبی ، افغانستان ، روسیه ، کویت و ترکیه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی، بازدید کردند.

این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ، با تولید کنندگان ،مدیران شرکت های مختلف حاضر در نمایشگاه، تجار ، بازرگانان و انجمن های تولیدی فولاد و صنایع وابسته کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد،متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته؛ جدید ترین و نوین ترین فناوری های روز و پیشرفت حوزه ها و بخش های مختلف صنعت فولاد ، صنعت متالورژی،‌ صنعت ریخته گری ، آهنی و غیر آهنی، صنایع مربوط به معدن، تهیه و توزیع مواد اولیه و روشهای تولید،‌ تکمیل و تحویل محصولات مرتبط با این صنایع و همچنین طرح های متنوع مربوط به ظرفیت ها و توانمندی ها صعنت فولاد و صنایع وابسته به آن ارائه شد.

در این نمایشگاه ، علاوه بر شرکت های صنعتی و بازرگانی؛ مراکز مختلف علمی از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشکده فولاد ایران، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن ملی آهن و فولاد، انجمن صنفی کارخانجات صنعت ریخته گری ایران، انجمن مهندسی معدن ایران،اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، سازمان نظام مهندسی معدن ،اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی ، حضور و مشارکت دشتند.

گفتنی است استان اصفهان با اختصاص بیش از 70 درصد از ظرفیت تولید فولاد کشور، مقام نخست در جایگاه استراتژیک جهان برای سرمایه گذاری به خصوص در بخش صنعت فولاد ایران را دارد و در سال های اخیر نیز با سرمایه گذاری های مختلف در بخش های خصوصی ، این ظرفیت افزایش یافته است به نحوی که در حال حاضر این استان به عنوان قطب فولاد کشور نام گرفته و صنایع بالادست و پایین دست متعددی مرتبط با این صنعت در حاشیه این استان صنعتی شکل گرفته است.

برچسب ها: نمایشگاه ، فولاد ، متالوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار