همزمان با هفته دولت محقق می شود؛

١٦ پروژه صنعتی، عمرانی در مناطق نفت‌خیز جنوب افتتاح می شود

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: 16 پروژه صنعتی و عمرانی که با اعتباری افزون بر ٩٥٠ میلیارد ریال در مناطق نفتخیز جنوب همزمان با هفته دولت افتتاح و بهره برداری رسمی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حمید بورد گفت: از ١٦ پروژه صنعتی و عمرانی، ٩ پروژه مرتبط با تولید و پشتیبانی از تولید نفت، گاز و مایعات گازی و هفت پروژه مربوط به طرحهای عمرانی و عام المنفعه است.
 
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: از پروژه های مهم و قابل توجه صنعتی می توان به احداث و توسعه نمکزدایی لب سفید، تکمیل خط لوله ٢٦ اینچ انتقال نفت آسماری از بهره برداری شماره ٢ اهواز به بهمن‌شیر شمالی، احداث خطوط لوله رو زمینی ١٢ و ١٦ اینچ جدید پارسی‌کلاستر به بهره برداری کرنج و طراحی و خرید و نصب کوره های حرارتی در واحد های نمکزدایی اهواز ٢ و ٤ اشاره کرد.
 
وی درباره پروژه های عمرانی و عام المنفعه اظهار کرد: بازسازی کامل ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، احداث یک سالن ورزشی و یک زمین چمن فوتبال در منطقه شهری آغاجاری، احداث یک سالن ورزشی و یک زمین چمن فوتبال در کوی پلیس اهواز و احداث سالن سرپوشیده چند منظوره ورزشی مجتمع آموزش فنون اهواز از جمله این پروژه هاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار