رئیس هیئت مدیره فدراسیون صادر کنندگان در حوزه انرژی و صنایع وابسته گفت: یکی از سرفصلهای بسته سیاستی خروج غیر تورمی از رکود دولت بر مساله "تحریک تقاضا در خارج از کشور" متمرکز است که این موضوع د نه تنهاموجب بازگشت سرمایه می‌گردد بلکه افزایش اشتغال زایی و رونق اقتصاد را در پی دارد..

محمد پارسا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این فدراسیون با مشارکت 10انجمن و سندیکا فعال در حوزه‌های مختلف صادرات انرژی تشکیل شد.

وی افزود: یکی از اهداف تشکیل این فدراسیون این بود که یک کلام واحد را به گوش دولت برسانیم و راهکارها را پس از شناسایی مشکلات ارائه دهیم تا از این طریق به اهداف برنامه 20 ساله و اقتصاد مقاومتی دست یابیم.  

رئیس هیئت مدیره فدراسیون صادر کنندگان در حوزه انرژی و صنایع تصریح کرد: موفقیت ما در این حد بوده که یکی از سرفصلهای بسته سیاستی خروج غیر تورمی از رکود دولت بر مساله "تحریک تقاضا در خارج از کشور" متمرکز است.

وی ادامه داد: تحریک تقاضا در داخل موجب چاپ اسکناس و گردش نقدینگی در جامعه و در نهایت افزایش تورم می‌شود.

پارسا تصریح کرد: یعنی به جای اینکه ما محصولات تولیدی خود را به مصرف داخل اختصاص دهیم با تحریک تقاضا در خارج تولیداتمان را به بازارهای هدف در دنیا صادر می‌کنیم.

به گفته وی این مساله به دلیل اینکه باعث راه اندازی کارخانجات تولیدی می‌شود نه تنهاموجب بازگشت سرمایه می‌گردد بلکه افزایش اشتغال زایی و رونق اقتصاد را در پی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقاضا ، اسکناس ، گردش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار