معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مشکلات فراروی شرکتهای پیمانکاری، تشکیل کنسرسیوم ویژه شرکتهای استان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری نبیان در جمع پیمانکاران دستگاههای اجرایی استان، آنان را بعنوان بازوان توانمند دستگاه های اجرایی نام برد و گفت: برای رفع مشکلات فراروی باید کنسرسیوم های ویژه تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه، دستگاه اجرایی به تنهایی نمی تواند مشکلات و کمبودهای موجود را حل و فصل کند افزود : استفاده از شرکت ها و موسسات دانش بنیان بهترین راه برای برون رفت از موانع سازندگی است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه توانمندی های مازندران در همه ی عرصه ها سرآمد است تصریح کرد : بسیاری از شرکت های دارای رتبه بالا در استان های دیگر مشغول هستند.

نبیان اصل توجه دولت تدبیر و امید را بر تشکل هی صنفی اعلام کرد و گفت: تشکل های صنفی بعنوان پتانسیل بزرگ در استان هستند که برای برون رفت از موانع موجود در سازندگی از آنها استفاده می شود.

وی مهم‌ترین مشکل مازندران را در بحث مدیریت پسماند و علوم دریایی دانست و افزود : مشاوران می‌توانند در مدیریت این دو موضوع با مجهز شدن به علم روز به ما کمک کنند.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: امیدواریم روزي برند شرکت های مازندرانی نه تنها در مازندران بلکه در کشورهای حاشیه هم مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته نبیان تا بدهی های گذشته پرداخت نشود، دستگاه های اجرایی طرح جدیدی را آغاز نمی کنند

برچسب ها: ضرورت ، شرکتها ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.