مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از نوسازي شبکه همراه اول براي راه اندازي خدمات نسل سوم موبايل خبر داد و گفت: همزمان با نوسازي شبکه و تعويض سايتها، نسل سوم موبايل را نيز در برخي استانها تست کرده ايم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، وحيد صدوقي درخصوص آخرين وضعيت مذاکرات همراه اول براي دريافت مجوز ارائه خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه گفت: در حال مذاکره براي نهايي کردن توافقنامه با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و دريافت مجوز ارائه اين خدمات هستيم.

وي با بيان اينکه مذاکرات در راستاي بندهاي الحاقيه مصوبه کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در حال پيش روي است افزود: تاکنون بيش از 90 درصد شروط اين مصوبه ميان همراه اول و رگولاتوري نهايي شده است و اميد مي رود ظرف هفته آينده، مذاکره بر روي موارد باقي مانده نيز نهايي شود و توافقنامه به امضا برسد.

مديرعامل شرکت ارتباطات سيار تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته اين اپراتور در شهريورماه از نسل سوم موبايل براي مشترکان همراه اول رونمايي می کند.

صدوقي در مورد لزوم اجراي فاز پايلوت قبل از راه اندازي کل شبکه براي خدمات نسل سوم موبايل گفت: در حال تست آزمايشي شبکه براي اين خدمات هستيم و سايتها را در مقطعي روشن کرده و تست مي کنيم تا براي راه اندازي سراسري آماده شويم.

وي با بيان اينکه شبکه راديويي همراه اول قديمي است و شبکه نياز به تعويض و نوسازي کامل - swap - دارد اضافه کرد: هم اکنون در تبريز، بندرعباس، تهران، بوشهر، کيش، قشم و عسلويه اين نوسازي انجام شده و هم اکنون با اين عمليات جايگزيني سايتها، 3G را نيز تست کرده ايم.

مديرعامل همراه اول با تاکيد براينکه هم اکنون عمليات SWAP در کرمانشاه و اروميه نيز در حال انجام است خاطرنشان کرد: قصد داريم يک شبکه يک لايه براي نسل سوم موبايل ايجاد کنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
كله قند
۱۱:۵۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
پس مشهد چي شد ؟

ما منتظر تري جي هستيم
هيچ جا نميريم همين جي هستيم
آخرین اخبار