رسانه‌ها و خبرنگاران باید امیرزایی را جزو استراتژی‌های خود قرار بدهند.

اکبر نصراللهی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش رسانه در زندگی مردم گفت: با این همه مشغله و دغدغه های که امروزه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند راه حلی برای به آرامش رساندن تا حد نسبی مردم نیاز است.

وی ادامه داد: معتقدم به طور کلی رسانه‌ها در راستای افکار امیدبخش مسئولانه تر باید عمل کنند چون در کشور ما ظرفیت‌های مختلف و بهانه‌های مثبت خوبی وجود دارد. مخترعان زیادی داریم که به سمت رشد و توسعه می‌روند.

نصراللهی عنوان کرد: انعکاس اخبار و تحولات مثبت و رشد کارشناسان باتجربه در این زمینه تاثیر بسزایی در افکار عمومی خواهد داشت. در واقع مواد خام لازم فراهم است و باید اراده شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری صراحتا بر امیدزا بودن فعالیت های رسانه ای تاکید کردند و شاهد این هستیم که با توجه به رویدادهای سیاسی جریان سازی می‌شود که باید رویکردهای مثبتی هم در این بین داشته باشیم برای مثال اخبار یک اختراع یا ابداع را هم باید منعکس کرد.

نصراللهی با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران نسبت به اتفاق‌های خوب باید جریان سازی کنند و با چینشی مناسب و مصاحبه های متناسب با ظرفیت خبر امیدسازی کنند. خبرنگاران با آگاهی از ارزش‌ها و اهمیت خبر باید آن را به زبان عامه مردم تنظیم کنند.

وی با اشاره به رشد تحولات علمی و اقتصادی رد جامعه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است اراده جمعی رسانه‌ها است که این مشکلات را حل کند.  با توجه به توطئه دشمنان خبرنگاران باید تلاش کنند در کنار انعکاس اخبار منفی اخبار امیدزا رو بیشتر نشر بدهند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار