به مناسبت گرامیداشت حماسه شهدای غزه تیم منتخب کوهنوردی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش به ارتفاعات البرز غربی صعود کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، به مناسبت گرامی‌داشت حماسه شهدای غزه و مقاومت و پایداری مردم مظلوم فلسطین، تیم منتخب کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور و همراهی امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش به ارتفاعات البرز غربی صعود کرد.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ جمشید فولادی، جانشین سازمان تربیت‌بدنی ارتش و سرپرست تیم کوهنوردی اعزامی به ارتفاعات البرز غربی ضمن اعلام خبر فوق افزود: تیم ۴۰ نفره کوهنوردی ارتش در این مأموریت علاوه بر انجام یک راهپیمایی برد بلند به طول بیش از ۳۰ کیلومتر از مسیر ارتفاعات طالقان تا جنگل‌های دو هزار شهرستان تنکابن، موفق شدند قله گردن کوه از رشته‌کوه البرز غربی به ارتفاع چهار هزار متری را نیز فتح کنند.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صعود ، تیم ، کوهنوردی ، آجا ، فرمانده ، کل ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۲۱:۵۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
به محضر امير فرماندهي معظم كل ارتش جمهوري اسلامي ايران كه با اين سن خدمتي از جوانان ما ورزيده تر و زبده تر عمل ميكنند خدا قوت و سلامت باشيد عرض ميكنيم. خداوند فرماندهان و امرا و ارتشيان خدائي و ولائي و ورزيده ما را كه مدافعان ايران اسلامي بزرگ هستند حفظ فرمايد. دشمنان اين كشور ببينند و بدانند كه با چه رزمندگاني طرف حساب خواهند بود اگر به اين سرزمين نگاه نامحرمي داشته باشند.
آخرین اخبار