مدیر درآمدهای عمومی شهرداری سنندج از تشکیل گروه‌های برداشت اطلاعات تجاری در شهرداری سنندج خبر داد و افزود: تا کنون از مطالبات 32 میلیارد تومانی این سازمان 7 میلیارد و 875 میلیون تومان وصول شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، کتایون خراسان‌زاد شنبه شب در جلسه شورای شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری سنندج تا پایان سال گذشته در حدود 32 میلیارد تومان مطالبات از دستگاه‌های مختلف، به جز پروژه مسکن مهر داشته است.

وی به ذکر اسامی دستگاه‌هایی که مطالبات شهرداری از آنها دریافت شده است، پرداخت و در نخستین مورد آنها گفت: اتحادیه شرکت تعاون روستایی در حدود 357 میلیون تومان به شهرداری بدهکار بود که این بدهی وصول شده است.

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری سنندج، تصریح کرد: وصول 440 میلیون تومان مطالبه از بانک ملی، 70 میلیون تومان از جایگاه دومنظوره بنزین و سی.ان.جی، 17میلیون تومان از مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و وصول 31 میلیون تومان طلب از سازمان فنی و حرفه‌ای، برخی دیگر از اقدامات شهرداری در راستای احقاق حقوق خود بوده است.

خراسان‌زاد در ادامه با بیان اینکه آرای کمیسیون ماده 77 در خصوص مطالبات از برخی دستگاه‌ها نیز صادر شده است، افزود: این ادارات شامل حج و زیارت، سینما بهمن، هتل لاله، سازمان تبلیغات اسلامی، مسکن و شهرسازی، پاساژ کوثر، امور اقتصادی و دارایی، ورزش و جوانان و تعاونی مسکن آگاهی بوده است.

وی مبلغ کل عوارض نوسازی تا پایان سال 92 را 4 میلیارد و 800 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: از این مبلغ 547 میلیون تومان وصول شده است.

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری سنندج با بیان اینکه در سال جدید نیز برخی مطالبات جدید برای شهرداری ایجاد شده است، گفت: برای دانشگاه آزاد به میزان یک میلیارد و 600 میلیون تومان و تأمین اجتماعی به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان حکم ماده 77 صادر شده است.

خراسان‌زاد از تشکیل گروه‌های برداشت اطلاعات تجاری در شهرداری سنندج خبر داد و افزود: تا کنون از مطالبات 32 میلیارد تومانی این سازمان 7 میلیارد و 875 میلیون تومان وصول شده است.

وی با گلایه از اینکه گاهی ادارات در وصول مطالبات با شهرداری همکاری نمی‌کنند، تصریح کرد: در این‌گونه مواقع از طریق فرمانداری اقدام می‌کنیم.

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری سنندج، پیگیری‌های شورای شهر را اهرم اصلی وصول مطالبات سازمان دانست و خواستار ادامه برگزاری این‌گونه جلسات شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرداری ، سنندج ، مطالبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.