رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از پایان ویژه برنامه شبی در کهکشان‌ها در بوستان ولایت در سی‌ودومین شب اجرا خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام شهاب مرادی گفت: ویژه برنامه شبی در کهکشان‌ها امشب ، 25 مرداد، پس از 32 شب اجرا به پایان رسید.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: بیش از 103 هزار نفر از این برنامه دیدن کردند و نزدیک به 130 هزار نفر نیز در فهرست انتظار تماشای برنامه بودند که نشان از استقبال بالای قشرهای مختلف مردم از این برنامه ارزشی است.
 
حجت الاسلام شهاب مرادی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در برگزاری برنامه «شبی در کهکشان‌ها» تصریح کرد: شرایط آماده سازی لوکیشن برنامه در بوستان ولایت با دشواری‌های فراوانی همراه بود که همکاران با روحیه جهادی توانستند این برنامه بزرگ میدانی را آماده نمایش کنند و برای سی‌ودو شب به اجرا درآورند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر مدیریت شهری مکان مناسبی به صورت دائمی برای برگزاری اینچنین نمایش‌های ارزشی فراهم شود تا شاهد برپایی مرتب این نمایش‌ و نمایش‌های مشابه باشیم.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار