تیم تکواندو بانوان ایران عصر امروز شنبه 25 مرداد با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه برنز قهرمان رقابت های نظامیان جهان در تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) به ميزباني تهران از امروز در خانه تکواندو فدراسیون آغاز شد که در روز نخست، رقابت های بخش بانوان برگزار شد.

در این مسابقات 41 تکواندوکار از کشورهای ایران، چین، برزیل، سریلانکا، بلاروس، کلمبیا، آفریفای جنوبی، قزاقستان، ویتنام و روسیه حضور داشتند و در پایان تیم ایران با چهار مدال طلا، یک نقره، سه برنز و با 58 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

چین با چهار مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و با 58 امتیاز دوم شد و برزیل با 2 نقره، چهار برنز و با 31 امتیاز عنوان سومی را بدست آورد. تیم های روسیه و بلاروس نیز چهارم و پنجم شدند.

برای ایران به ترتیب اوزان در وزن 46- کیلوگرم فاطمه شعبان نیا مدال برنز، در وزن 49- کیلوگرم سپیده صفری مدال برنز، در وزن 53- کیلوگرم سوسن حاجی پور مدال نقره، در وزن 57- کیلوگرم سمانه شش پری مدال طلا، در وزن 62- کیلوگرم شکرانه ایزدی مدال طلا، در وزن 67- کیلوگرم هانیه اخلاقی مدال برنز، در وزن 73- کیلوگرم فاطمه روحانی مدال برنز و در وزن 73+ کیلوگرم اکرم خدابنده مدال طلا بدست آوردند.

این مسابقات با حضور تیم های شرکت کننده در دو بخش مردان و زنان و نیز با حضور مسئولان وزارت دفاع عصر امروز در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران افتتاح شد.

همچنین مسابقات بخش مردان از فردا در خانه تکواندو فدراسیون آغاز می شود که در روز اول ابوالفضل يعقوبي در وزن 58- كيلوگرم و كاظم قشقايي در وزن 87+ كيلوگرم به روی شیاپ چانگ می روند. در پخش پومسه نیز حسين موسوي نيا، محمدقتي حاتمي، علي سلماني، اكبر فروزان، حميد نظري و حسين بهشتي به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار