بار دیگر داستان قدیمی "لاکپشت‌های نینجا" بهانه ساخت یک اثر سینمایی شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ لاکپشتهای نینجای نوجوان جهش یافته یا لاک پشت‌های نینجا یک گروه ساختگی متشکل از چهار لاکپشت انسان نمای نوجوان است. اسم آنها را از اسامی چهار هنرمند زمان رنسانس گرفته‌اند: "مایکل آنجلو"،"‌لئوناردو"، "دونالتوو رافائل" مربی‌شان موش انسان گونه‌ای است و به آنها نینجوتسو تعلیم می‌دهد.
 
 خانه‌ی آنها در نیویورک است و با جنایتکارها، اربابان شیطانی، جانداران تغییر پذیر و متجاوزان بیگانه مبارزه می کنند و در عین حال سعی می‌کنند از جامعه دور باشند.

شخصیت‌های لاکپشت های نینجا قبل از اینکه به سریال کارتونی، فیلم، بزی‌های ویدئویی، اسباب بازی در کتاب مصوری به همین نام شکل گرفتند. طی دوره محبوبیت این مجموعه در اواخر دهه‌ی 1980 و اوایل 1990 لاک پشت‌ها به موفقیت و شهرتی جهانی دست یافتند.

لاک پشت‌های نینجای نوجوان و تغییر پذیر محصول 2014 آمریکا در ژانر علمی تخیلی، اکشن، کمدی است.

این فیلم بازسازی، سری فیلم‌های لاک پشت‌های نینجا است.

لاک پشت‌های نینجا (2014) را "جاناتان لیبسمن" کارگردانی کرده و ستارگانی هم چون "مگان فاکس"، "جانی ناکس ویل"، "پیت پولزسک"، "نوئل فیشر"، "حرمی هوارد"، "آلن ریچسون"، "دنی وودبورن"، "تونی شالوب"، "ویلیام فیچنر" و "ویل آرنت" در آن ایفای نقش می‌کنند.

لاک پشت‌های نینجا هشتم آگوست 2014 بر روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم با بودجه‌ی 125 میلیون دلاری در اولین هفته‌ی فروش خود 65 میلیون دلار فروش کرده است.

داستان فیلم قصه‌ی شهری است که به قهرمان نیاز دارد.

از زمانی که "شردر" و گروه شیطانی‌اش بر پلیس و سیاستمداران چیره شده‌اند، تاریکی شهر نیویورک را فراگرفته است. آینده‌ی هولناکی انتظار شهر را می‌کشد تا اینکه چهار برادر نینجا که در فاضلاب‌های شهر ساکنند قیام می‌کنند و ...

دنباله‌ی این فیلم سوم ژوئن 2016 اکران خواهد شد.
 

انتهای پیام / اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار