دبیر هیئت شمشیربازی مازندران از پاداش مدیرکل ورزش و جوانان این استان به ملی‌پوشان شمشیربازی خبر داد.

مسعود رمضانی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری گفت : برای ایجاد انگیزه و روحیه ملی‌پوشان احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور در اردوی تیم ملی از تمامی شمشیربازان تیم ملی تجلیل کرد.

وی با اشاره به ملاقات مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان هیئت شمشیربازی این استان با فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون تصریح کرد: سعادتمند نیز پاداش ویژه‌ای به مجتبی عابدینی و سید صادق عابدی به عنوان دو شمشیرباز مازندرانی در اردوی تیم ملی منظور کرد و برای تمامی ملی‌پوشان نیز جایزه‌ای در نظر گرفت.

رمضانی گفت: این هدایا و پاداش به همت اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت شمشیربازی استان برای ملی‌پوشان شمشیربازی در نظر گرفته شد که فکر می‌کنم در آستانه بازی‌های آسیایی اینچئون حرکت بسیار ارزشمندی بود.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران با اشاره به اینکه تیم ملی شمشیربازی برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی آماده می‌شود، ابراز داشت: تاکنون حضور عابدینی و عابدی به عنوان دو شمشیرباز مازندرانی به این مسابقات قطعی شده است.

رمضانی در پایان از کسب مدال برنز شمشیرباز مازندرانی در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد و افزود: در مسابقات شمشیربازی نوجوانان کشور که به میزبانی تهران در سالن ورزشی شهید کلاهدوز برگزار شد، شاهین قاسمی از مازندران به مقام سومی اسلحه اپه رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.