رونمایی از كتاب "ارض بیض" در مراسم یادبود محمود گلابدره‌ای

كتاب «ارض بیض» كه كار مشتركی از مرحوم گلابدره‌ای و علی خلیلی است، هشتم شهریور ماه در تالار مهر حوزه هنری رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی خلیلی از دوستان نزدیك و وصی قانونی سید محمود گلابدره‌ای در خصوص مراسم یادبود آن مرحوم گفت: ما در مراسم یادبود این هنرمند فقید كه روز هشتم شهریور ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهیم كرد از كتاب «ارض بیض» كه توسط من و محمود گلابدره‌ای به نگارش درآمده رونمایی خواهیم كرد.  
 
وی در ادامه افزود: این كتاب كه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید در واقع حكایت آشنایی من و محمود گلابدره‌ای است و در این كتاب یك قصه محمود و یك قصه از من نوشته‌ایم كه در آن روز، رونمایی خواهد شد.  
 
وی در خصوص دیگر برنامه‌های مراسم دومین سالگرد محمود گلابدره‌یی گفت: ما در این روز در چهار حوزه سخنران خواهیم داشت كه در حوزه سینما فرهاد توحیدی در خصوص تاثیر ادبیات بر سینمای ایران و شخصیت این هنرمند سخنرانی خواهد كرد. یوسفعلی میرشكاك از دیگر سخنرانانی خواهد بود كه در حوزه ادبیات انقلاب مطالبی را برای حضار بیان خواهد كرد و علیرضا قزوه مدیر مركز آفرینش‌های ادبی و من از دیگر سخنرانانی هستیم كه در خصوص شخصیت ادبی سید محمود گلابدره‌ای سخنرانی می‌كنیم.
 
وی در پایان گفت: البته از سایر هنرمندان كه به نوعی با آثار سید محمود گلابدره‌ای آشنایی دارند در این برنامه دعوت به عمل آمده كه سخنرانی خواهند داشت و به محض قطعی شدن اعلام خواهیم كرد.  
 
همچنین در این برنامه، فیلم مستندی از محمود گلابدره‌ای به كارگردانی و تهیه كنندگی قاسمعلی فراست در خصوص زندگی این نویسنده پس از برگشت از آمریكا به نمایش گذاشته خواهد شد.  
 
گفتنی است، دومین سالگرد و یادبود سید محمود گلابدره‌ای، روز هشتم شهریورماه در تالار مهر حوزه هنری از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار