شرکت کنندگان از شهرهای شاهرود، دامغان و گرگان در سه کلاس چهار، شش و هشت سیلندر در این مسابقات حضور داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، سرپرست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان سمنان گفت :اولین دوره مسابقات خودروهای دو دیفرانسیل (آفرود) استان سمنان در شاهرود برگزار شد.این مسابقات در پیست حاشیه میدان حسینی با شرکت 20 خودرو برگزار شد.
هادی زحمتی افزود: شرکت کنندگان از شهرهای شاهرود، دامغان و گرگان در سه کلاس چهار، شش و هشت سیلندر در این مسابقه حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه یکی از شرکت کنندگان خانم بود افزود: خودروهای شرکت کننده در این مسابقه شامل انواع پاترول، جیپ، نیسان پاترول و پاژن است.
وی در مورد ویژگی پیست این مسابقات گفت: طول پیست یک هزار و 100 متر متشکل از دو شیب با زاویه بیشتر از 45 درجه، یک حوضچه آب و یک مسیر باتلاقی بوده و از سبک بسیار بالایی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از شیب های این پیست از سطح مسابقات کشوری نیز بالاتر است و علت آن را نیز تست آمادگی شرکت کنندگان برای شرکت در مسابقات کشوری ذکر کرد.
در پایان این مسابقات در کلاس چهار سیلندر ˈمحمدمهدی اکبریانˈ ، ˈحمیدرضا محبیˈ و خانم ˈسیده اشرف میراسدیˈ به ترتیب مقام های اول تا سوم در این کلاس را کسب کردند.
در کلاس شش سیلندر نیز ˈمحمدرضا اجدادیˈ مقام اول و ˈمحمدعلی فدائی زادهˈ مقام دوم را کسب و در این کلاس بقیه شرکت کنندگان به خط پایان نرسیدند.
در کلاس هشت سیلندر نیز ˈمیثم شفقیˈ و ˈعلی شالیانˈ به ترتیب مقام های اول و دوم را بدست آوردند و مابقی شرکت کنندگان به خط پایان نرسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.