مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

مقالات همایش سراسری حدیث رضوی 2 چاپ شود

مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: 6 مقاله تخصصی سفارش داده شده برای همایش سراسری حدیث رضوی 2 لازم است به چاپ برسد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزد پناه در نشست مسئولان برگزاری همایش حدیث رضوی 2 که با حضور سیدجواد جعفری مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و حجت الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا، معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث در این  موسسه برگزار شد با بیان اینکه خدمت به ائمه اطهار(ع) و امام رضا(ع) با اعتقادات مردم ارتباط دارد، خطاب به دست اندرکاران برگزاری این همایش، اظهار داشت: بدون تردید فعالیت شما در این عرصه نشان دهنده همت بالایی است که در این زمینه داشته‌اید.

وی خاطرنشان کرد: با اعتقادات درونی خود در این عرصه وارد شدید و توانستید تنگناها و مشکلات را پشت سر بگذارید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: افزایش مصاحبه‌ها می‌تواند در این زمینه موثر واقع شده و بستر مناسبی در خصوص اطلاع رسانی درباره این همایش به وجود آورد.

وی یادآور شد: شش مقاله سفارشی برای همایش سراسری حدیث رضوی 2 در نظر گرفته شده است به همین منظور باید فعالیتی صورت گیرد که این مقالات و دیگر مقالات برتر در مجلات علمی پژوهشی چاپ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارشاد ، همایش ، حدیث ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار