واعظی اعلام کرد:

صدور 10پروانه جدید در سازمان تنظیم مقررات / اجرای شبکه ملی اطلاعات تا سال 94

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 10 پروانه جدید در سازمان تنظیم مقررات در سال جاری صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح در مراسم افتتاح 4 پروژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه به روز رسانی تکنولوژی ICT همزمان با افزایش کاربران نیاز است گفت: سازمان تنظیم  مقررات و ارتباطات رادیویی باید نیازهای مردم در حوزه ICT را شناسایی و به روز کند و به استقبال خدمات جدید برود.


وی با اشاره به اینکه بودجه تعیین شده در سال جاری شش برابر سال قبل است افزود: امسال در نظر داریم 10 پروانه جدید صادر کنیم به همین منظور بودجه سال جاری 4هزار میلیارد ریال است.


واعظی در ادامه با اشاره به اینکه فرکانس در دنیای امروز از بهره وری بالایی برخوردار است اظهار کرد: فرکانس در دنیای امروز کارآیی بالایی دارد و در برخی از کشورها این فرکانس به 40 تا 50 کیلوهرتز می‌رسد و فرکانس کشور ما نیز باید افزایش و خوب مدیریت شود.


وی در ادامه در خصوص تولید محتوا و اپلیکیشن عنوان کرد: ما بیش از هر کشور نیازمند تولید محتوا و اپلیکیشن هستیم و به همین منظور از فارغ التحصیلان رشته ICT  می خواهم تولید نرم افزارهای جدید را آغاز کنند و ما سعی داریم از آنها حمایتهای مالی و اقتصادی داشته باشیم.


واعظی در پایان خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های مهم این وزارتخانه تشکیل شبکه ملی اطلاعات است که این طرح نیز تا پایان سال 94 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه ، واعظی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
تو رو خدا یه فکری بحال سرعت اینترنت کشور کنید.رتبه ما از 185 کشور 164 هست!!!!!!!!
آخرین اخبار