سجادی در نشست دوستانه‌ با خبرنگاران:

توقع ایجاد نکردیم و مشکل مالی هم نداریم/سرپرست فدراسیون فوتبال‌ نمی‌شوم/المپیک مهم تر از بازی‌های آسیایی است

معاون وزارت ورزش گفت: استرس و توقع برای فدراسیون‌ها و ورزشکاران اعزامی به اینچئون‌ایجاد نکردیم و در ضمن مشکل مالی نداریم.

نصراله سجادی‌ معاون وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون‌ها ارزیابی‌ از مدال آوری خود در مسابقات دارند و میزان شناخت آنها از حریفان باعث موفقیت در بازی‌ها می‌شود، پس طبیعی است که به بهترین وجه آماده شویم، فدراسیون‌ها پیش‌بینی از رقابت‌ها دارند. ما برای ورزشکاران و  تیم‌ها توقع ایجاد نمی‌کنیم و استرس به آنها نمی‌دهیم و در ضمن از نظر مال هیچ مشکل خاصی نیست به هیچ وجه مشکل مالی نداریم.
 
وی در مورد تعهد گرفتن علی سعید لو رئیس وقت سازمان تربیت بدنی قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: وزارتخانه هیچ گاه از فدراسیون‌ یا ورزشکار تعهد نگرفته است چون ورزشکار وقتی در مسابقات شرکت می‌کند سعی دارد بهترین نتیجه را بگیرد و فدراسیون سعی دارد عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشد و اینگونه عمل کردن، یعنی فدراسیون و ورزشکار برای ایجاد موفقیت تعهد دارند.
 
**سالها قبل رئیس فدراسیون بودم، نیازی نیست حالا سرپرست فدراسیون فوتبال شوم

سجادی در مورد پیشنهاد سرپرست فدراسیون فوتبال و بعضی از سمت‌ها اظهار کرد: سال 1364 من رئیس فدراسیون‌ فوتبال بودم پس در این دوره‌ها لازم نیست که سرپرستی فدراسیون فوتبال را قبول کنم چون سال‌های خیلی قبل‌تر در این سمت بودم.

وی در خصوص لغو میزبانی جام جهانی اسکی چمن تصریح کرد:  به گفته‌ی طالبی سرپرست فدراسیون اسکی تنها سه کشور برای شرکت در مسابقات حاضر بودند که حتی اگر 10 کشور هم برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی می کردند برگزاری آن از لحاظ فنی درست به نظر نمی رسید که این مسابقات با این تعداد شرکت کننده برگزار  شود.

**پاداش ورزشکاران اوایل شهریور پرداخت می‌شود

وی در مورد تجلیل از وزرشکاران مدال آور تصریح کرد: پاداش ها را کنار گذاشتیم و به موقع به دست ورزشکاران خواهد رسید در مراسمی که اوایل شهریور با حضور رئیس جمهور ترتیب دادیم ورزشکاران طبق آئین نامه پاداش های خود را دریافت خواهند کرد و بر اساس آئین نامه اسامی مدال آوران وجود دارد تا قبل از بازی های آسیایی اینچئون پاداش های آنها پرداخت می‌شود.


 
معاون وزارت ورزش در خصوص تیم ملی فوتبال امید تأکید کرد: با فدراسیون فوتبال و وینگادا سرمربی تیم ملی امید از لحاظ فنی جلسه داشتیم هر امکاناتی بخواهد به وینگادا می‌دهیم ولی باید بازیکنی را انتخاب کند که در زمان المپیک زیر 23 سال باشد.باید از لحاظ فنی وینگادا تصمیم بگیرد و ما هم دخالتی نمی کنیم تا موفقیت حاصل شود.
 

وی اشاره کرد: المپیک میدان بزرگی است که فوتبالمان 44 سال است که در این رقابت ها حضور نداشته است. بازی های آسیایی اینچئون محک خیلی خوبی است تا جوان تر ها برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شوند.
 
**من پیشگو نیستم

وی در مورد اعداد و ارقام مدال‌های ایران در بازی های اینچئون اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم در بازی‌های اینچئون چند مدال می‌آوریم، من پیش‌گو نیستم و برای اینکه توقع ایجاد نشود نمی‌توانم بگویم چندم می‌شویم و چند مدال می‌آوریم.

**میزبانی کره جنوبی کار ما را سخت می‌کند

وی درباره میزبان بازی های آسیایی اضافه کرد: هر زمان که کره جنوبی میزبان این رقابت‌ها بوده است کار ما سخت است. چین همیشه با اختلاف زیاد اول است و کره جنوبی هم اگر میزبان حساب کنید دیگه معلوم است،‌ چندم می‌شویم! 
 

**عصر امروز در تالار بسکتبال آزادی هستم

پس از انتقاد کاپیتان تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی از مسئولان وزارت ورزش و تیم ملی المپیک در پایان تأکید کرد: روز چهارشنبه (22 مرداد) با نیکخواه بهرامی، ساهاکیان و مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در دفترم جلسه داشتیم که قرار شده عصر امروز به تمرین تیم ملی بسکتبال برویم و به تیم ملی امید بسکتبال در بازی‌های آسیایی اینچئون سر بزنیم.
 
اکبر باقری

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، تیم ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار