فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملارد گفت: فرهنگ‌سازی در عرصه انتظامی این شهرستان ، از اولویت ها و دستور کارهای برجسته معاونت اجتماعی مجموعۀ مذکور محسوب می شود که با جدیت دنبال می شود.

سرهنگ برزو همتی، فرماندۀ نیروی  انتظامی شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر به فرهنگ سازی و رویکرد ایجابی در عرصۀ انتظامی منطقه مذکور اظهار داشت: در همین راستا، پیگیری اهداف و دستور کارهای فوق با جدیت از سوی معاونت اجتماعی مجموعه انتظامی شهرستان ملارد دنبال می‌شود تا با تحقق اهداف مورد نظر، نهادینه شدن روند رو به رشد امنیت پایدار، به صورت ریشه‌ای در سطح منطقه عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود: معاونت اجتماعی به صورت هفتگی و ماهانه با حضور در مساجد، ادارات وبا برگزاری کلاس‌های آموزشی، نصب پلاکاردها، بروشور و ... بخشی از برنامه‌های تدوین شده به منظور فرهنگ سازی در عرصۀ مورد اشاره را اجرایی می‌نماید.

فرماندۀ نیروی انتظامی شهرستان ملارد در پایان خاطر نشان  کرد: مجموعه مذکور، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، نامگذاری شده نهایت تلاش خویش را به منظور تامین و تحقق برنامه‌ها و دستور کارهای تعریف شده به کار خواهد بست تا با استعانت از الطاف الهی، رضایتمندی شهروندان شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان، بیش از پیش تامین شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عرصه ، شهرستان ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار