رئیس جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در هفته دولت 27 پروژه بخش کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی شفیعی اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی است که مردم را بیشتر با خدمات نظام در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی آشنا می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود بروز خشکسالی‌های متمادی در سال‌های اخیر شهرستان بشرویه دارای استعداد و ظرفیت زیادی در بخش کشاورزی است و بر همین اساس اجرای طرح‌های کشاورزی که منجر به شکوفایی کشاورزی در این منطقه شود در اولویت قرار دارد.

رئیس جهاد کشاورزی بشرویه افزود: به مناسبت هفته دولت 27 پروژه کشاورزی در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد. اعتباری که برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است حدود 13 میلیارد و 361 میلیون ریال است.

این مسئول متذکر شد: طرح‌های اجرا شده در زمینه‌هایی نظیر احداث باغ، آبیاری تحت فشار، احداث استخر دو منظوره، لوله‌گذاری موتور پمپ‌های کشاورزی و همچنین ایجاد مزارع تحقیقاتی پنبه است.

وی خانوارهای بهره‌مند از اجرای این طرحها را 77 خانوار اعلام و تصریح کرد: جمعیت برخوردار از افتتاح پروژه‌های کشاورزی نیز 44 نفر هستند.

رئیس جهاد کشاورزی بشرویه تاکید کرد: اجرای طرح‌های کشاورزی که منجر به اشتغال‌زایی برای روستاییان شده و ماندگاری آنان در روستاهای محل سکونتشان را افزایش می‌دهد مهم‌ترین هدف توجه ویژه به اجرای طرح‌های کشاورزی است.

شفیعی اظهار داشت: توسعه روستاها و احیای کشاورزی در مناطقی که دچار خشکسالی هستند با فراهم آوردن امکانات و زیر ساخت‌های اولیه برای کشاورزان روستایی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، کشاورزی ، بشرویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.