استاندار اصفهان گفت: حمايت ازآموزش و پرورش از وظايف دستگاه ها است و دستگاه هاي اجرايي براي تجهيز و نوسازي مدارس از هرگونه كمكي دريغ نكنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رسول زرگرپور در نود و هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان اصفهان كه در راستاي كيفيت بخشي به طرح هاي حوزه آموزش ابتدايي ،طرح حامي ، طرح مهر و باز گشايي مدارس و همچنين تقدير و تجليل از رتبه آوران كنكور سراسري و مسابقات جهاني برگزار شد، از دستگاه هاي اجرائي خواست از هرگونه كمك و اقدامي در جهت تجهيز و نوسازي و كيفيت بخشي به آموزش و پرورش دريغ نكنند.

وي با بيان اينكه نهادآموزش و پرورش ارتباط مستقيمي با آينده دستگاه ها و نظام و كشور دارد ، اظهار داشت: سرمايه گذاري در نهاد آموزش و پرورش يك نوع سرمايه گذاري با بازده بسيار بالا و عالي است و از وظايف دستگاه هاي اجرايي است.

استاندار اصفهان در راستاي برگزاري اولين دوره ي ملي مسابقات بومي محلي دانش آموزان كشور در استان اصفهان ، از معاونت توسعه ي مديريت و منابع انساني استانداري خواست از دستگاه هاي ذيربط جهت تشكيل ستاد برگزاري اين جشنواره دعوت نمايد.

رسول زرگرپور با اشاره به طرح پيشنهادي حمايت از محققين ياريگر آموزش و پرورش، تصريح كرد: عنوان پايان نامه ها بايد دربرگيرنده ي يكي از مشكلات روزمره ي جامعه باشد و يا حداقل به سطح علمي موضوع مورد نظر بيفزايد و يا تئوري جديدي را اثبات نمايد.

وي در ادامه افزود: بسياري از پايان نامه ها به دليل نداشتن موضوع مناسب بلا استفاده مانده است كه بايد در خصوص موضوع پايان نامه ها توجه بيشتري صورت گيرد و كيفيت پايان نامه ها ارتقا يابد.

استاندار اصفهان تصريح كرد: اگر پژوهش ها مراحل خود را به خوبي طي كند مي تواند مشكلات آموزش و پرورش را آسيب شناسي نمايد و از نتايج اين پژوهش ها استفاده ي درست شود.

زرگرپور در ادامه به مدارس خاص اشاره كرد و افزود: در مورد خروجي اين مدارس بايد كار پژوهشي عميقي صورت پذيرد و بر اساس نتايج پژوهش ها تصميم گيري شود.

استاندار اصفهان با اشاره به كسب رتبه هاي تك رقمي كنكور سراسري و همچنين دستيابي دانش آموزان استان به مدال هاي مختلف در رشته هاي فيزيك، رياضي و زيست و كسب عنوان قهرمان قهرمانان ليگ دانش آموزي مسابقات جهاني روبوكاپ برزيل توسط تيم دانش آموزي نقش جهان گفت: به عنوان استاندار اصفهان به وجود اين جوانان افتخار مي كنم.


انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.