معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19: مشکل تملک 93 هکتار از بوستان 180 هکتاری منطقه 19 عامل تأخیر بهره‌برداری از این بوستان است.

مهدی حاتمی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: تملک 93 هکتار از بوستان 180 هکتاری بوستان دانش و طبیعت و ایرانیان در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 19 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فضای سبز و تأمین امکانات رفاهی و تفرجگاهی شهروندان، کاهش آلاینده‌های محیط زیست و فضاهای بی‌دفاع شهری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
حاتمی اظهار داشت: در این طرح تاکنون 37 هکتار از بوستان 180 هکتاری دانش و طبیعت و ایرانیان تملک شده است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تملک 37 هکتار از بوستان 180 هکتاری منطقه 19 تاکنون، تملک 93 هکتار از بوستان‌ 180 هکتاری در آینده‌ای نزدیک، احداث نمادی از استان‌ها و شهرهای کشور، بناها و نمادهای قدیمی و تاریخی استان‌ها و شهرهای کشور در بوستان ایرانیان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حاتمی خاطرنشان کرد: ساماندهی عوارضی تهران-قم، احداث میدان بزرگ به جای عوارضی تهران-قم، افزایش سرانه‌های اعتباری مرمت و بهسازی روکش آسفالت در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوستان ، هکتار ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار