جانشین معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12، از بهسازی تجهیزات ترافیکی 6 گانه در این منطقه خبر داد.

فرامرز جمالی جانشین معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بهسازی تجهیزات ترافیکی 6 گانه در محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد و این طرح به منظور ایمن سازی معابر و محورهای اصلی و ارتقای سلامت، ایمنی و رفاه حال شهروندان در نواحی 6گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

جمالی خاطرنشان کرد: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور بهسازی نگه داری و نصب تجهیزات ترافیکی در نواحی 6 گانه منطقه 12 به صورت مستمر در آماده باشد کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرای این طرح افزود: بهسازی، نگه داری و نصب علائم ترافیکی در نواحی 6 گانه منطقه12، نصب و نگه داری نرده‌های ترافیکی، استوانه‌های ایمنی، شبکه‌های ترافیکی، راه بند عرضی و موانع فلزی در نواحی 6 گانه منطقه 12 به ویژه شاخص ترین مسیرهای ویژه شامل خیابان فردوسی، جمهوری و مولوی از اقدامات اجرایی این طرح است.

جمالی خاطرنشان کرد: بهسازی، نگه داری و نصب تجهیزات ترافیکی در نواحی 6 گانه منطقه 12 در  حال حاضر در مرحله عقد قرارداد است و تا 10روز آینده در مدت زمانی 7 ماهه به بهره برداری می‌رسد و اعتبار و بودجه اختصاصی این طرح بالغ بر 88میلیون تومان  است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجهیزات ، ترافیک ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار