معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 از آغاز ثبت نام ششمین دوره‌ی اعزام کاروان راهیان نور در منطقه 10 به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

سید جواد حسینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر گفت: سومین دوره‌ی اعزام در سال جاری به مناطق غرب کشور از منطقه‌ی 10 در روز شنبه هشتم شهریور ماه اجرا خواهد شد.

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره‌ی ایثارگران منطقه مقرر شده تا در این مرحله از اعزام کاروان راهیان نور 240 نفر از علاقه‌مندان در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز تا یازدهم شهریور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند و از فضای معنوی حاکم بر این مناطق بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: بازدید از یادمانهای شهدای عملیات کربلا ی یک در مهران، شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، شهدای عملیات مرصاد و یادمان پاوه از برنامه‌های این اردو است.

وی افزود:‌ حضور اقشار مختلف مردم درمناطق مختلف عملیاتی می تواند یاد و خاطره‌ی آن ایام وارزش‌های ناب انقلاب اسلامی که در دوران 8 سال دفاع مقدس تبلور و عینیت یافته بود را زنده نگه دارد.

حسینی بیان کرد: مراسم بدرقه و مشایعت کاروان راهیان نور با حضور مدیران ارشد شهری و شهروندان صبح روز شنبه هشتم شهریور ماه طی مراسمی به همراه اقامه‌ی نماز جماعت صبح ، قرائت قرآن درمجموعه‌ی فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور برگزار خواهد شد.

حسینی در پایان یادآور شد: خانواده‌های علاقمند به شرکت در این اردوی معنوی می‌توانند برای ثبت نام تا 27 مرداد ماه به شهرداری نواحی سه گانه مراجعه کنند.

* انعقاد تفاهم نامه برای اجرای طرح حمایت از کاهش بی‌سوادی درمنطقه‌ی 10

سید جواد حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: این طرح با عنایت به مصوبه‌ی 359 شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر الزام شهرداری تهران به همکاری، مشارکت و حمایت از برنامه‌های کاهش بی‌سوادی از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با مشارکت آموزش شهروندی و اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه با تعیین خط مشی و سیاست‌های کلی وبرنامه‌ریزی در خصوص حمایت از کاهش بی‌سوادی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان به صورت رایگان اقشار مختلف شهروندان شامل کارگران فصلی، کودکان کار و خیابانی، شهروندان بی‌سواد و کارگران بی‌سواد شاغل در شهرداری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده در مرحله ی اول این طرح امسال 137 نفر از کارگران بی‌سواد شاغل در شهرداری منطقه باسواد می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، بدرقه ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار