معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره آیینی، فرهنگی- هنری و تجسمی شمسه اواخر مرداد ماه سال جاری در باغ موزه قصر از تجلیل برگزیدگان منطقه 13 در رشته های 12گانه این جشنو اره خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،رزاقی  با بیان اینکه مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره آیینی، فرهنگی- هنری و تجسمی شمسه روز دوشنبه 27 مرداد ماه  در باغ موزه قصر برگزار و از برگزیدگان رشته های 12گانه  این جشنواره در سطح پایتخت تجلیل می شود اظهار داشت: 17 نفر از محلات صفا ، امامت ، پیروزی ، آشتیانی ، نیروی هوایی ، شهید اسدی ، زاهد گیلانی  منطقه 13 در جشنواره قرآن و زندگی ، گرافیک ، نقاشی و تندیس ، دعا و نیاش ، فیلم و موسیقی به عنوان برگزیده معرفی شده اند که در این جشنواره سراسری از این عزیزان تقدیر به عمل می آید.

وی در خصوص منتخبین ستاد های اجرایی منطقه ای تصریح کرد: منطقه 13 به عنوان منطقه برتر در جشنواره دعا و نیایش و محله امامت به عنوان کانون برتر در رشته کاریکاتورو.. شناخته شده اند.

معاون شهردار منطقه 13 با اشاره به کسب رتبه های برتر از سوی منتخبین منطقه در جشنواره قرآن و زندگی گفت: پنج نفر از محلات صفا و دهقان در جشنواره قرآن و زندگی در رشته های  قرائت و اذان بزرگسالان به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

وی  با بیان اینکه منطقه 13 به عنوان منطقه برتر در جشنواره دعا و نیایش شناخته شده است خاطر نشان کرد: برگزیدگان منطقه 13 در جشنواره دعا و نیایش در رشته های الهی نامه خانواده  ، کودک و نوجوان ، خاطرات نیایش رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار