زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئی تیم پاریسن ژرمن اطمینان دارد این تیم فرانسوی می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان در فصل 2014- 2015 شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، پاریسن ژرمن در فصل2013- 2014 به قهرمانی لیگ برتر فرانسه رسید و حالا زلاتان ابراهیموویچ امیدوار است همراه با تیم پاریسی فاتح لیگ قهرمانان شود.

بر اساس این گزارش، پاریسن ژرمن طی سال‌های2013 و 2014 به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان صعود کرده بود اما در اولی نتیجه بازی را به بارسلونا و در دومی نتیجه را به چلسی واگذار کرد.

ابراهیموویچ که در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان فصل2013- 2014 موفق شد 10 گل برای پاریسن ژرمن به ثمر برساند اطمینان داد شاگردان لورن بلان می‌توانند در رقابت‌های فصل آینده فاتح لیگ قهرمانان باشند.

 وی در این باره گفت: ما تجربه خوبی در رقابت‌های اروپایی کسب کردیم و حالا فرصت مناسبی برای کسب نتیجه دلخواه در لیگ قهرمانان داریم. بازیکن 32 ساله در ادامه گفت: الزاما همیشه بهترین تیم اروپا فاتح لیگ قهرمانان نمی‌شود. تیمی که بتواند از فرصت‌های به وجود آمده به نفع خود بهره برد از شانس بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار